Ще одна історія сміливої та наполегливої слухачки бізнес-школи Sea-Wee
До 2014 року Вікторія викладала у ВУЗі маркетинг, тож добре знається на рекламі. З початку війни вона виїхала на територію, підконтрольну Україні, а у 2022 році їй знову довелося тікати від окупації. Так вона опинилась у Києві.
Сьогодні жінка розповідає, що довший час продовжувала викладати у своєму виші, який релокували. Однак, зрозуміла – щоб більше заробляти треба йти у бізнес і робити мерчі. Як маркетолог Вікторія добре знає, що мерчі, вельми популярні сьогодні, привертають увагу до бренда чи продукції і підсилюють його образ. Та й взагалі по суті є пересувною рекламою, саме тому вони такі поширені. Але придумати мало. Обладнання для виробництва, спеціалізованого друку на тканинах, коштує не дешево.
Про бізнес-школу Sea-Wee і можливість після навчання отримати грант для закупівлі обладнання Вікторія дізналась від подруги. Каже, що найбільш корисним для неї був фінансовий напрямок у школі. А ще, як і усі бенефеціарки проєкту, Вікторія говорить про позитивні враження від спілкування з тренарами і менторами школи, а також іншими ученицями, про обмін не тільки професійним, а й життєвим досвідом. Та й просто про приємні знайомства з людьми, чиї долі намагалась, але не змогла зламати війна.
Нагадаємо, що бізнес-школа Sea-Wee працює у межах проєкту «Підтримка участі громадськості у відновленні стійкості громад Чернігівської та Київської областей», який реалізує Жіночий консорціум України. Проєкт має кілька напрямків: виявлення та аналіз проблем, з якими внаслідок війни стикнулись ВПО, місцеві жителі та громади, грошова допомога та підтримка віддалених громад, соціально-економічна підтримка жінок, які втратили малий бізнес чи роботу через війну.
Джерело: Жіночий консорціум України 28 жовтня 2024