В Італії розгорівся великий рекламний скандал
В Італії за останній час відразу дві рекламні кампанії викликали неоднозначну реакцію суспільства і зажадали екстреного втручання влади. Головною дійовою особою однієї з них є Сильвіо Берлусконі, що «упакував» у практично безрозмірний багажник нової моделі Ford Figo групу зв'язаних жінок, в яких легко впізнати учасниць інтимних вечірок під кодовою назвою «Бунге-Бунге» на віллі колишнього італійського прем'єра в Аркоре.
На картинці зображено три жінки, зв'язані і з кляпом у роті, а рекламний слоган говорить: «Залиште ваші турботи позаду, у великому багажнику Figo»
Пікантності слогану додає той факт, особливо відзначений в Італії, що Figo, іменник чоловічого роду в італійській мові, буквально означає «красунчик», при заміні всього однієї буква (і зміні роду іменника) - Figa, набуває зовсім іншого значення - стає жіночим статевим органом , порівняним за розмірами хіба що з багажником нової моделі Ford.
Італійське представництво Ford принесло Італії офіційні вибачення за «образність, що йде врозріз зі стандартами професіоналізму і пристойності, якими відрізняється марка».
Іншу провокаційну рекламну кампанію запустив в Неаполі відомий виробник ганчірок для стирання пилу.
На рекламному щиті видно, що на ліжку лежить труп жінки, поруч з яким сидить чоловік з безжальним виразом обличчя, що тримає ганчірку для стирання пилу в руках. На щиті слоган: «Зітри всі сліди!»
Ця реклама викликала такий скандал, що в справу змушені були втрутитися голова нижньої палати парламенту Лаура Болдріні і міністр рівних можливостей Ельза Форнер, які звинуватили організаторів рекламної кампанії в підбурюванні до насильства і вбивству жінок. Обидві жінки-політика зажадали також від міської влади Неаполя прибрати білборди з вулиць.
У своє виправдання кріейтор рекламної кампанії Стефано Антонеллі заявив, що його рекламне агентство випустило «симетричний» рекламний плакат, на якому «трупом» представлений чоловік, а «стирає всі сліди» жінка. Таким чином, на думку співробітника рекламного агентства Elpis, творця колоритної реклами, було враховано «гендерну рівність» і створені «рівні можливості» для стирання слідів, або усунення доказів.
В даний час питання розглядається муніципальним департаментом міського господарства Неаполя, відповідального за зовнішню рекламу.
Тим часом автор рекламного слогана вже заявив, що мова йде про витончену іронію, оскільки «Реклама живе за рахунок іронії».
Джерело: Новый регион 08 квiтня 2013
Додати коментар Коментарi (0)