Unilever позбудеться від гендерних стереотипів у рекламі, — відео

Unilever, другий за величиною рекламодавець у світі (після Procter & Gamble), що витрачає щорічно близько €8 млрд на просування своїх 400 брендів від Sunsilk до Knorr, представить глобальну стратегію unstereotype («поза стереотипів»), щоб викорінити застарілі гендерні уявлення. Про це повідомляє The Guardian.
Компанія Unilever провела дослідження, яке виявило, що стереотипи не завжди настільки очевидні і зустрічаються в рекламі набагато частіше. Особливо це стосується зображення жінок. За даними опитування, 40% жінок відзначають, що зовсім ідентифікую себе з героїнями реклами. Наприклад, жінка в рекламі дуже рідко має авторитет — лише в 3% жінки представлені на керівних постах. Тільки 1% рекламних повідомлень показує веселих жінок.
«Ми витрачаємо щорічно мільярди доларів на формування сприйняття наших споживачів, і ми зобов'язані використовувати це в позитивному ключі», — підкреслив Кіт Вид, директор із маркетингу Unilever.
В основу нової глобальної стратегії компанії Unilever, представленої в середу, 22 червня, на фестивалі Cannes Lions, ляже принцип «триєдності», в рамках якого створюватимуть «автентичний і тривимірний» образ жінки в рекламі. Героїні стануть більш амбітними і цілеспрямованими, а краса відображатиметься більш розслаблено.
Представники Unilever заявили, що медіа поки не встигають за дійсністю і не поспішають відобразити трансформації, що відбуваються у світі, а саме — встановлення гендерної рівності.
Джерело: slavpeople.com 29 червня 2016
Додати коментар Коментарi (0)