Жіночий консорціум України - це об’єднання, засноване жіночими громадськими організаціями, для забезпечення рівних прав і можливостей жінок і чоловіків та благополуччя дітей в Україні.

БІЛЬШЕ

Unilever позбудеться від гендерних стереотипів у рекламі, — відео

Unilever, другий за величиною рекламодавець у світі (після Procter & Gamble), що витрачає щорічно близько €8 млрд на просування своїх 400 брендів від Sunsilk до Knorr, представить глобальну стратегію unstereotype («поза стереотипів»), щоб викорінити застарілі гендерні уявлення. Про це повідомляє The Guardian.

Компанія Unilever провела дослідження, яке виявило, що стереотипи не завжди настільки очевидні і зустрічаються в рекламі набагато частіше. Особливо це стосується зображення жінок. За даними опитування, 40% жінок відзначають, що зовсім ідентифікую себе з героїнями реклами. Наприклад, жінка в рекламі дуже рідко має авторитет — лише в 3% жінки представлені на керівних постах. Тільки 1% рекламних повідомлень показує веселих жінок.

«Ми витрачаємо щорічно мільярди доларів на формування сприйняття наших споживачів, і ми зобов'язані використовувати це в позитивному ключі», — підкреслив Кіт Вид, директор із маркетингу Unilever.

В основу нової глобальної стратегії компанії Unilever, представленої в середу, 22 червня, на фестивалі Cannes Lions, ляже принцип «триєдності», в рамках якого створюватимуть «автентичний і тривимірний» образ жінки в рекламі. Героїні стануть більш амбітними і цілеспрямованими, а краса відображатиметься більш розслаблено.

Представники Unilever заявили, що медіа поки не встигають за дійсністю і не поспішають відобразити трансформації, що відбуваються у світі, а саме — встановлення гендерної рівності.

<iframe width="600" height="400" src="https://www.youtube.com/embed/7DdM-4siaQw" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>


Джерело: slavpeople.com 29 червня 2016


Тегигендерна нерівність,   реклама

Додати коментар   Коментарi (0)

НАШІ ПРОЕКТИ

Голоси дітей – проти насильства щодо дитини

Слова дітей з усього світу про попередження насильства щодо дитини відобразились на сторінках книги " Голоси дітей - проти насильства щодо дитини".
 

Альтернативний звіт про дотримання Україною положень Конвенції ООН про права дитини за період з 2011 по 2018 роки (від коаліції неурядових організацій)

Альтернативний звіт про реалізацію Україною положень Конвенції ООН про права дитини є результатом спільної роботи експертів громадського сектору в сфері захисту прав дитини. Документ містить актуальну інформацію про виконання Україною положень Конвенції ООН про права дитини за період, що пройшов з моменту отримання Україною рекомендацій Комітету ООН з прав дитини стосовно розгляду останнім зведеної третьої та четвертої державної доповіді (2011 рік) по 2018 рік включно.
 

Гуманітарна допомога в Сумській області родинам внутрішньо переміщених осіб

Сумщина – один із тих українських регіонів, що дуже потерпає від агресії РФ, чия армія обстрілює прикордоння регіону практично щодня. Як наслідок обстрілів – відсутність електрики, тобто світла і тепла, що особливо взимку є неабиякою проблемою, особливо для родин із дітьми. Саме тому Сумщина під пильною увагою нашої команди, бо попри все регіон ще й приймає внутрішніх переселенців.
 

Альтернативна доповідь про впровадження Конвенції ООН про права дитини, підготовлена дітьми