Українська агрокомпанія випустила календар, на обкладинці якого з тіла оголеної жінки їдять суші

Фотографії вже викликали обурення в соціальних мережах. На першій та останній сторінці зображено, як керівники компанії їдять суші з тіла оголеної жінки. На фото намагалися зобразити японський ритуал, який виник у самурайський період – ніотаморі. Він полягає у тому, що голе тіло жінки «посилить» смакові відчуття під час споживання їжі.
Подібні зображення є сексуальною об’єктивацією: жінка упредметнюється, а її абстрактний образ містить ряд штучно наділених характеристик.
Варто зауважити, що у всьому календарі з 12 сторінок, лише на чотирьох з них присутні жінки. Бухгалтери та менеджерки зображені на спільному фото, на якому вони займаються йогою. Натомість їхні колеги чоловіки зображені в образах пожежників, регбістів та спортсменів.
Додамо, що нещодавно оголосили про аукціон власники сексистського акаунту @perepichka_1981. В акаунті публікували фото оголених дівчат, що куштували відомий столичний фаст-фуд.
Тим часом у світі діє рух Time`s up – направлений проти сексуальних домагань, харасменту і нерівності на роботі. Його підтримало понад 300 представників театральної сфери, кіноіндустрії та телебачення США.
Джерело: Хмарочос 18 сiчня 2018