У Новоград-Волинську обговорюють як впровадити гендерні підходи у шкільну освіту
Нещодавно в Новоград-Волинському міському центрі соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді відбувся семінар-тренінг «Упровадження гендерного підходу у виховну діяльність загальноосвітніх навчальних закладів» за участю заступників з виховної роботи, психологів, соціальних педагогів ЗОШ міста.
Організаторами заходу були психологічна служба Новоград-Волинського медичного коледжу, міський центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді, управління освіти і науки міської ради. А допоміг провести семінар-тренінг Центр гендерної освіти Житомирського державного університету ім.. І Франка, зокрема, директор Центру Олена Остапчук та координатор проектів Софія Котова-Олійник.
Впровадження гендерного підходу в педагогічну освіту слід розуміти як розширення життєвого простору для розвитку індивідуальних здібностей і задатків кожної дитини, вивільнення мислення педагогів від статево-рольових стереотипів, які склалися в суспільстві.
Навчання й виховання юного покоління нині великою мірою ґрунтується на статево-рольовому підході, який істотно обмежує розвиток особистості рамками традиційних гендерних ролей в основних сферах життєдіяльності людини. Справжня рівність можливостей не передбачає нівелювання статі, але враховує в освітньому процесі специфіку життєвих інтересів дівчат і хлопців. А тому саме такі семінари, де моделюється поведінка, здобуваються практичні навики педагогами та психологами, дають можливість ефективно упроваджувати гендерний підхід у виховну діяльність загальноосвітніх навчальних закладів міста.
Джерело: Вибір народу України 02 березня 2012
Додати коментар Коментарi (0)