Жіночий консорціум України - це об’єднання, засноване жіночими громадськими організаціями, для забезпечення рівних прав і можливостей жінок і чоловіків та благополуччя дітей в Україні.

БІЛЬШЕ

У Києві відбулися підсумкові заходи конкурсу соціальної реклами «Сім'я і робота - наша турбота»

Виставка робіт та підсумкові заходи конкурсу соціальної реклами «Сім'я і робота - наша турбота відбулися у Києві 12 березня 2014 р. На Конкурс, що проводився в рамках проекту «Знову до роботи: реінтеграція матерів і батьків до професійного життя після відпустки для догляду за дитиною», молодими українськими рекламістами було подано понад двісті робіт у номінаціях друкована реклама, фотографія та відеоролик.

Автори робіт намагалися показати важливість розв'язання проблем гендерної рівності у питанні поєднання українцями сімейних обов'язків (догляд за малими дітьми) та кар`єри, формування цивілізованих форм взаємовідносин роботодавців та працівників з сімейними обов'язками, а також необхідність створення умов для успішної реінтеграції батьків до професійної діяльності після відпустки по догляду за дитиною.

Переможцями конкурсу було визнано роботи «Кар'єра може стати єдиною дитиною в домі» - автор Мальцева Анастасія та «Гендерна нерівність у кар'єрному рості» - автор Ільїна Оксана.

Приз глядацьких симпатій отримала серія робіт «Працівник на роботі, батько вдома», автор Затуловська Ганна.

Як зазначила, відкриваючи виставку, президент Ліги соціальних працівників України (ЛСПУ) Світлана Толстоухова, молоді дизайнери через соціальний рекламний продукт показали не лише розуміння існуючих проблем у цій царині, а й запропонували інноваційні підходи до розв'язання проблем. «Наша виставка, - наголосила С.Толстоухова, - ще раз підтвердила, що українська молодь сповідує європейські цінності і вміє їх просувати зрозумілими для широкої громадськості засобами». Президент ЛСПУ також зазначила, що цей конкурс і проект «Знову до роботи...» були б неможливими без підтримки Європейського союзу.

Координатор сектору охорони здоров'я та соціальної сфери Представництва Євросоюзу в Україні Сергій Полюк привітав учасників виставки та поінформував, що Європейський Союз рішуче підтримує народ України в його прагненні до європейських цінностей. Євросоюз пропонує низку заходів для фінансової підтримки України та полегшення реформ. Якщо раніше ЄС надавав підтримку, перш за все, у соціальній сфері та сприяв розвитку громадянського суспільства, то нині йдеться й про політичні аспекти, щодо державного суверенітету та територіальної цілісності, про головні принципи, на яких побудований сьогоднішній світ.

Голова союзу рекламістів України Євген Ромат відзначив високий рівень професіоналізму робіт перш за все у номінації друкованої реклами. На його думку, рекламна галузь поповнюється гарними фахівцями та новими ідеями.

Одним із завдань конкурсу є підвищення ролі соціальної реклами у вирішенні соціальних проблем та залучення і стимулювання творчої молоді до створення робіт, які відповідають меті конкурсу. Тому до організації та проведення конкурсу долучився Київський національний університет технологій та дизайну. Проректор університету Віктор Каплун, зокрема зазначив: причина участі університету в конкурсі соціальної реклами досить прагматична - ми таким чином надаємо студентам можливість відточити на практиці набуті знання, випробувати свої сили в умовах майбутньої роботи та розпочати просування себе як дизайнера у професійних колах. Не менш важливо й те, аби на практиці студенти розуміли важливість створення належних соціальних умов для працівників.

Жвавий інтерес в учасників викликала виставка дитячого малюнку, яку представник ПАТ «Оболонь» - один із партнерів конкурсу, вдало назвав «Проблеми дорослих - очима дітей». Дитячі твори вразили глибиною проникнення у світ, який, здавалося, є виключною цариною дорослих. Сім'я, родина, взаємостосунки між батьками і дітьми є для них важливою складовою, і це з дитячою безпосередністю автори малюнків намагалися донести до світу дорослих.

На підсумковій прес-конференції керівник проекту В. Проскурніна підкреслила, що використання рекламно-інформаційних заходів є одним з важливих елементів конструювання повноцінного суспільства, від початку проекту ЛСПУ здійснює системну діяльність у питанні створення суспільного резонансу навколо піднятих проблем. «Ми намагаємося з допомогою засобів масової комунікації донести до суспільства необхідність забезпечення гендерної рівності у питанні поєднання українцями сімейних обов'язків та кар`єри, а також формування цивілізованих форм взаємовідносин роботодавців та працівників з сімейними обов'язками» - наголосила вона. І саме створення відповідного соціально-рекламного продукту, який сприятиме донесенню цих ідей, і став головним завданням Конкурсу.

З шорт-листом виставки та призовими роботами можна ознайомитися за посиланням: або через головну сторінку «Знову до роботи...» у Facebook.

Журналісти та редакції можуть отримати електронні копії виставкових робіт для оформлення матеріалів.

Контакти за тел.: 095 44-043-24; 067 500-11-02 - Степан Тимочко

або ел. поштою: st@znovudoroboty.org.ua


Джерело: УКРІНФОРМ 13 березня 2014


Тегизахист прав дітей,   чоловіки і жінки,   сім'я

Додати коментар   Коментарi (0)

НАШІ ПРОЕКТИ

Гуманітарна допомога в Сумській області родинам внутрішньо переміщених осіб

Сумщина – один із тих українських регіонів, що дуже потерпає від агресії РФ, чия армія обстрілює прикордоння регіону практично щодня. Як наслідок обстрілів – відсутність електрики, тобто світла і тепла, що особливо взимку є неабиякою проблемою, особливо для родин із дітьми. Саме тому Сумщина під пильною увагою нашої команди, бо попри все регіон ще й приймає внутрішніх переселенців.
 

Альтернативний звіт про дотримання Україною положень Конвенції ООН про права дитини за період з 2011 по 2018 роки (від коаліції неурядових організацій)

Альтернативний звіт про реалізацію Україною положень Конвенції ООН про права дитини є результатом спільної роботи експертів громадського сектору в сфері захисту прав дитини. Документ містить актуальну інформацію про виконання Україною положень Конвенції ООН про права дитини за період, що пройшов з моменту отримання Україною рекомендацій Комітету ООН з прав дитини стосовно розгляду останнім зведеної третьої та четвертої державної доповіді (2011 рік) по 2018 рік включно.
 

Альтернативна доповідь про впровадження Конвенції ООН про права дитини, підготовлена дітьми

 

Голоси дітей – проти насильства щодо дитини

Слова дітей з усього світу про попередження насильства щодо дитини відобразились на сторінках книги " Голоси дітей - проти насильства щодо дитини".