Тендер на проведення тренінгу
Жіночий консорціум України оголошує тендер на проведення тренінгу у м.Київ, Київській області в рамках програми проєкту «Допомога, відновлення, відбудова заради дітей та України, про яку вони мріють», що реалізується ГО ЖКУ в Україні за підтримки міжнародних партнерських організацій ERIKS Development Partner та RadioAid (Швеція). Усі деталі та умови дивіться за посиланням:
Жіночий консорціум України оголошує тендер на проведення тренінгу у м.Київ, Київській області в рамках програми проєкту «Допомога, відновлення, відбудова заради дітей та України, про яку вони мріють», що реалізується ГО ЖКУ в Україні за підтримки міжнародних партнерських організацій ERIKS Development Partner та RadioAid (Швеція).
Тип заходу: тренінг «Стратегічне планування»
Дати проведення: 24 – 26 липня 2024 р.
Місто проведення: м.Київ, Київська область
Кількість учасників: орієнтовно 20 - 25 осіб
Опис послуг підрядника з організації заходу:
1. Оренда приміщення за такими критеріями:
- готель, де можуть проживати учасники заходу в безпеці в період війни (бомбосховище обов’язково);
- площа конференц-залу не менше 80 кв.м
- наявність кондиціонеру та вентиляції, денного світла, вікон з можливістю провітрювання та бажано з хорошою акустикою;
2. Вода негазована 0,5 л – 75 бут.
3. Організація харчування в місці проведення заходу для учасників - 25 осіб:
- Кава-пауза (2 перерви на каву-паузу) – 5 раз:
- посилена кава-пауза (перша по приїзді учасників) – 1 раз;
- звичайна кава-пауза – 4 рази;
- Сніданки – 25 осіб, 2 рази
- Обіди (меню різноманітне, враховуючи вегетаріанство) – 25 осіб, 3 рази
- Вечеря (меню різноманітне, враховуючи вегетаріанство) – 25 осіб, 3 рази
и
4.Організація та забезпечення проживання і харчування у готелі
- проживання в одномісних/ двомісному номері (ліжка роздільні – 3 доби)
Вимоги до підрядника
1. Зареєстрована фізична особа-підприємець чи юридична особа з кведами згідно законодавства України.
2. Підрядник надає детальний кошторис відповідно до форми ЖКУ і надає детальний звіт про витрачені кошти: підтверджує всі витрати на проведення заходу: рахунки, договори, акти виконаних робіт та видаткові накладні . Якщо залучені інші підрядники, то підрядник надає звіт про розрахунки.
Умови роботи та оплати
1. Оплата здійснюється після здійснення послуги, а саме за 2 робочі дні після надання звіту. Можливо авансова передоплата послуг за домовленістю сторін.
2. Підписується офіційний договір.
Умови участі у тендері
1. Надати на розгляд такі документи:
1) Свідоцтво реєстрації ФОП / юридичної особи.
2) Виписку з ЄДРПОУ
3) Цінову пропозиція
4) Опис умов приміщення для заходу, бомбосховища, меню харчування учасників на заході, умов проживання та харчування учасників в готелі.
Надіслати документи в електронному вигляді на ел.адресу: olena@wcu-network.org.ua
з поміткою в темі листа «Пропозиція підрядника на організацію конференції».
3. Термін подання документів: до 16 липня 2024 р.
VІ. Критерії відбору
Постачальник буде обраний із врахуванням ціни, якості надання послуг (у т.ч. безпечних умов проведення під час війни), наявності досвіду у здійснені послуг, рекомендацій.
Контакти для отримання додаткової інформації:
Олена Грачова, ел.адреса: olena@wcu-network.org.ua
Джерело: Жіночий консорціум України 08 липня 2024