Скандал: Жінок Нідерландів закликають не пускати чоловіків на ЄВРО-2012, бо українки надто красиві
Міністерство закордонних справ України висловило стурбованість у зв'язку з появою на центральних телеканалах у Нідерландах реклами під назвою Утримай його вдома із закликом до жінок умовити чоловіків не їхати в Україну на Євро-2012.
"Ми засуджуємо такого роду рекламу і вимагатимемо того, щоб вона була знята з ротації на телебаченні. Посол України у Нідерландах вже провів зустріч із представниками Федерації футболу Нідерландів, спонсорами якої є компанія, що випустила ролик у ротацію", - сказав спікер МЗС Олександр Дікусаров .
Крім того, чиновник поінформував, що щойно зазначені ролики з'явилися в ефірі центральних телеканалів Нідерландів, українське посольство почало вживати заходів, спрямованих на вирішення цього питання.
Зокрема, голова українського диппредставництва у Голландії висловив стурбованість тональністю цієї реклами, яка є "принизливою і дискримінаційною".
"У Федерації футболу Нідерландів різко засудили вихід цієї реклами та запевнили українську сторону у тому, що ролик був проведений без узгодження з ними, хоча це мало бути зроблено. Також, за словами представника Федерації футболу Нідерландів, у ролику безпідставно розміщений логотип Федерації", - пояснили в МЗС.
Крім того, прес-секретар зовнішньополітичного відомства додав, що найближчим часом посол України в Нідерландах також проведе зустріч із керівництвом нідерландської енергетичної компанії, яка випустила ролик.
"Ми вважаємо даний ролик дискримінаційним, таким, який сприяє розпалюванню міжнаціональної ворожнечі, несправедливим щодо України та українців. Ми рішуче будемо домагатися того, щоб він був знятий із ротації", - заявив Дікусаров.
Також він зазначив, що на адресу посольства України надходять листи від мешканців Нідерландів, у яких різко засуджується реклама, показана по центральних каналах. Таких звернень, за словами А.Дікусарова, досить багато.
Як повідомлялося, у Нідерландах на центральних телеканалах з'явилася реклама під назвою утримай його вдома із закликом до жінок умовити чоловіків не їхати в Україну на Євро-2012 через те, що "ця країна сповнена красивих жінок".
Реклама транслюється у вечірній час на телеканалах NED-1 та NED-2 і належить нідерландській енергетичній компанії Nederlandse Energie Maatschappij (NLE).
У кліпі, який триває 25 секунд, з'являється Пошукова система Google і вводяться слова Ukrainian women. Після цього на екрані з'являється велика кількість фотографій молодих привабливих напіводягнених жінок.
Відеоряд супроводжується жіночим голосом, який може сприйматися як такий, що виражає зневагу та огиду. Далі в кадрі з'являється герой - Хенк Спаан, який на дивані дивиться телевізор, після чого - безпосередньо логотип NLE і зображення пропонованого контракту з подарунком - приладу з виготовлення пива.
Жіночий голос за кадром пояснює, що якщо укласти контракт із компанією на 3 або 5 років, то в подарунок отримаєте прилад з виготовлення пива. "Даруючи цей бар, чоловіків умовляють залишитися вдома, а не їхати в Україну, приймаючу країну, яка, як кажуть, сповнена красивих жінок. Хенк Спаан залишається у себе вдома", - запевняють у компанії.
Джерело: Корреспондент 24 квiтня 2012
Додати коментар Коментарi (0)