Рекламу проти сексизму по відношенню до чоловіків заборонили
5 липня британський регулятор ASA заборонив рекламну кампанію організації Fathers4Justice, яка виступає за захист прав батьків. Як повідомляється на сайті ASA, кампанія була спрямована проти порталу Mumsnet на батьківську тематику. 10 скарг надійшло на плакат кампанії. На ньому була зображена маленька дитина, на тілі якої було написано "злодій", "свиня", "банк сперми", "прислужник дружини" та інші образливі речі. Поряд з фотографією дитини розташовувався слоган "Вимов це з ненавистю в День матері", під слоганом був розміщений текст, в якому повідомлялося, що на сайті Mumsnet чоловіки представлені як "насильники", "педофіли" і "катувальники дружин", і що Fathers4Justice виступає проти подібного прояву сексизму.
Це твердження стосувалося в першу чергу повідомлень на форумах сайту. Кампанія була направлена на рекламодавців, які розміщують оголошення на Mumsnet. Вона з'явилася в пресі в березні 2012 року, повідомляє The Guardian. Люди, які направили в ASA скарги, заявили, що ці звинувачення неправомірні, а також визнали зображення малюка в рекламі зухвалим. Під час розгляду Fathers4Justice пред'явили скріншоти з сайту з сексистським змістом. Mumsnet заявили, що в день на їхньому сайті з'являється близько 25 000 повідомлень користувачів, всі з яких неможливо промодеріровать.
Регулятор визнав допустимим зображення малюка, однак кампанію в цілому визнав неналежною. Основним доводом для ASA стало те, що для користувача повідомлення не означають, що сам сайт, на якому вони з'явилися, дотримується сексистських позицій, як здається з реклами.
Джерело: proreklamu.com 05 липня 2012
Додати коментар Коментарi (0)