Рекламу M & S звинуватили в зайвій сексуальності

Британський Комітет з рекламних стандартів отримав сім скарг на рекламу нижньої білизни марки Marks & Spencer з Розою Хантінгтон-Уайтлі.
Розслідування було почато після того, як кілька представників громадськості подали скарги на друковану та відео рекламу, в якій Хантінгтон-Уайтлі демонструвала нову лінію дамської білизни. Позивачі назвали її «відвертою деградацією жінки».
Один з скаржників заявив, що рекламні матеріали «підсилили сексуальні стереотипи жінок», а інший вважє їх неналежними для дитячих очей.
Представники Marks & Spencer відкинули всі претензії, зазначивши що уся рекламна кампанія була витримана в «кінематографічному, складному і м'якому стилі», а колекція була розроблена «жінкою для жінок, а не для збудження чоловіків». Крім того в компанії підкреслили, що всі обмеження на розміщення реклами були виконані, зокрема її не показували біля шкіл.
Члени комітету встали на бік бренду і відкинули всі скарги, розцінивши рекламу абсолютно нешкідливою.
«Ми вважаємо, що для виробників нижньої білизни прийнятно демонструвати свій продукт в рекламі, за умови, що вони підходять до цього відповідально. В даних матеріалах увага не концентрується на окремих частинах тіла моделі таким чином, щоб цьому можна було надати сексуальний підтекст», - свідчить вердикт комітету.
Джерело: mmr.ua 28 сiчня 2013
Додати коментар Коментарi (0)