Популяризація науки серед жінок почалася зі скандалу
Кампанія Європейської комісії з популяризації науки серед жінок почалася зі скандалу. Деякі експерти визнали її рекламою косметики.
В кінці червня Європейська комісія запустила кампанію по залученню жінок в науку під загальною назвою «Science: It's a Girl Thing» («Наука - це дівоче штучка»). Кампанія проводиться напередодні Європейського гендерного саміту, який відбудеться 29-30 листопада цього року.
Кампанія стартувала 50-секундним роликом, який був викладений на YouTube. На ньому три дівчини в коротких спідницях на рожевому тлі під бадьору музику проводять наукові досліди, що супроводжуються рясною демонстрацією губної помади. За задумом творців, ролик повинен був «вірусно» поширюватися по соціальним мережам і створювати позитивний образ жінок, що працюють в науці.
Однак у перші ж години ролик отримав стільки негативних відгуків від користувачів інтернету, що автори концепції вже на наступну добу були змушені прибрати його з офіційного сайту кампанії та з її каналу на YouTube. Замість цього там були викладені інтерв'ю з жінками-вченими. Як повідомляє німецьке видання Spiegel, на створення ролика було витрачено близько € 100 тис.
На думку Мішеля Дженнінгса, представника Європейської комісії, ролик таки виконав своє завдання і залучив молодь на сайт кампанії. «На сайті розповідається про науку і жінок в науці, так що ми не повинні зводити всю кампанію до єдиного ролику», - пояснив Дженнінгс.
Джерело: infox.ru 10 липня 2012
Додати коментар Коментарi (0)