Офісне життя у жінок яскравіше, але дорожче - дослідження
Намагання мати привабливий вигляд приводить до того, що витрати на офісний одяг у жінок істотно вищі.
Такого висновку дійшли за результатами дослідження на міжнародному кадровому порталі hh.ua.
"Для того, щоб мати гарний і модний вигляд, доводиться регулярно оновлювати офісний гардероб. Чоловіки найчастіше роблять це без особливої системи у міру зношення одягу (70%) або ж оновлюють гардероб один раз на сезон (11%), раз на півроку (6%) або один раз на рік (5%). У жінок справи йдуть трохи інакше. Безсистемно, у міру зношення, одяг купує менше половини офісних співробітниць (49%), ще майже чверть опитаних прагне купувати щось нове у свій офісний гардероб кожного місяця (25%) або хоча б раз на сезон (19%)", - стверджується у дослідженні.
Окрім одягу, більшість жінок, для того, щоб добре виглядати на роботі, регулярно витрачається ще й на послуги перукаря (42%), манікюр і педикюр (31%), косметолога (14%) і спортзал (23%). Взуття на високих підборах більшість жінок носять для того, щоб мати привабливіший вигляд (54%), лише 6% опитаних відповіли, що такі вимоги встановлені дрес-кодом компанії.
Як наголошується у дослідженні, найчастіше корпоративні правила стосуються фасону одягу (75%). Трохи рідше працедавець вказує співробітникам, які кольори можна носити на роботу (32%), визначає, яким має бути зовнішній вигляд і зачіска (23,12%) і яку кількість аксесуарів може дозволити собі співробітник на робочому місці (17%). В цілому ж, лише чверть українських офісів працює без дрес-коду, у решті випадків працедавець так чи інакше просить співробітників стежити за своїм зовнішнім виглядом.
Дані були отримані в результаті опитування зареєстрованих користувачів сайту hh.ua. В опитуванні взяли участь 2682 респонденти з різних регіонів України.
Джерело: УКРІНФОРМ 03 жовтня 2012
Додати коментар Коментарi (0)