Жіночий консорціум України - це об’єднання, засноване жіночими громадськими організаціями, для забезпечення рівних прав і можливостей жінок і чоловіків та благополуччя дітей в Україні.

БІЛЬШЕ

Коментар: Чому заборона на носіння паранджі правильна

Для ліберального суспільства потрібно і корисно провести чітку межу. І це означає, що у Німеччині має бути заборонене носіння паранджі, вважає шеф-редактор DW Александер Кудашефф.

Так, заборона на носіння паранджі - це символічна політика. Так, ця заборона не допоможе запобігти жодному терористичному акту. Так, для ліберальної правової держави сам намір заборонити паранджу є ознакою неліберальності. Так, у Німеччині небагато жінок носять паранджу - ну то й що з того? І так, носіння паранджі багатьох турбує, але не все, чим багато хто стурбований, має бути заборонене. У цьому міністр закордонних справ ФРН Томас де Мезьєр має рацію.

Але заборона на носіння паранджі має сенс, а також є політично корисною. Це покаже, що відкрите суспільство приймає не все. Вона покаже, що ліберальна правова держава вирішила протистояти ворогам лібералізму. Вона покаже, як правильно класифікувати паранджу як символ. Паранджа не є ознакою живої релігії або навіть живої релігійності, адже в такому разі її носили б усі жінки від Марокко до Пакистану. Але вони так не роблять, хоча марокканки є такими ж релігійними, як лівійки, єгиптянки, іранки або пакистанки.

Ні, паранджа є символом ісламського фундаменталізму у ваххабітській інтерпретації. Паранджа є ознакою ісламського фундаменталізму - в "Ісламській державі", "Талібані", Саудівській Аравії та деінде. Паранджа не є ознакою народних вірувань або повсякденної релігійності.

Наскільки далеко має заходити толерантність?

Звісно, можна стверджувати, що така релігійно індиферентна країна, як ФРН, забезпечує свободу релігії для всіх вірувань. Але як далеко має заходити толерантність? Чи включає вона також обрізання молодих дівчат у мусульманських країнах? Право чоловіка розпоряджатися жінкою? Брак права жінок на самовизначення? Чи треба це все терпіти, бо ми хочемо бути релігійно толерантними?

Паранджа ув'язнює жінку. Це - її призначення. Вона забирає у жінки право на самовизначення, самовпевненість та місце у суспільстві. Як одяг паранджа суперечить людській гідності та уявленням про рівні права. А отже, суспільство має поставити питання: наскільки воно готове йти назустріч радикальним формам ісламу? Як далеко має сягати ліберальна толерантність? Суперечки з приводу заборони паранджі мають очевидний політичний характер. Ідеться про те, як поводитися з ворогами відкритого суспільства?

Для ліберального суспільства потрібно і корисно провести чітку розмежувальну лінію. І це означає, що у Німеччини носіння паранджі має бути заборонене. Так само, які і полігамія, дитячі шлюби, обрізання жінок - в ім'я релігії. Треба цьому всьому політично сказати "ні". А про решту мусять подбати юристи.

 


Джерело: DW.COM 22 серпня 2016


Тегиправа жінок,   ЄС,   іслам,   паранджа

Додати коментар   Коментарi (1)

НАШІ ПРОЕКТИ

Гуманітарна допомога в Сумській області родинам внутрішньо переміщених осіб

Сумщина – один із тих українських регіонів, що дуже потерпає від агресії РФ, чия армія обстрілює прикордоння регіону практично щодня. Як наслідок обстрілів – відсутність електрики, тобто світла і тепла, що особливо взимку є неабиякою проблемою, особливо для родин із дітьми. Саме тому Сумщина під пильною увагою нашої команди, бо попри все регіон ще й приймає внутрішніх переселенців.
 

Голоси дітей – проти насильства щодо дитини

Слова дітей з усього світу про попередження насильства щодо дитини відобразились на сторінках книги " Голоси дітей - проти насильства щодо дитини".
 

Альтернативна доповідь про впровадження Конвенції ООН про права дитини, підготовлена дітьми

 

Альтернативний звіт про дотримання Україною положень Конвенції ООН про права дитини за період з 2011 по 2018 роки (від коаліції неурядових організацій)

Альтернативний звіт про реалізацію Україною положень Конвенції ООН про права дитини є результатом спільної роботи експертів громадського сектору в сфері захисту прав дитини. Документ містить актуальну інформацію про виконання Україною положень Конвенції ООН про права дитини за період, що пройшов з моменту отримання Україною рекомендацій Комітету ООН з прав дитини стосовно розгляду останнім зведеної третьої та четвертої державної доповіді (2011 рік) по 2018 рік включно.