Азія переживає бум на чоловічу косметику
За останніми підрахунками південно-корейські чоловіки за рік на косметику витрачають 900 мільйонів доларів - це понад п"ята частина всього загально-світового обсягу.
Великі косметичні фірми підмітили цю тенденцію і тепер на біл-бордах Сеула - 60 відсотків реклами косметики представляють... чоловіки. Вявляється, сильна стать активно купує не лише засоби догляду, але й декоративну косметику - тональні креми, туш і навіть губну помаду.
"Серед моїх друзів-хлопців, майже всі використовують косметику, в основному фарбують очі та наносять тональний крем. Цьому сприяє наша музична індустрія - південно-корейські співаки показали, що можна користуватися косметикою і лишатися мужніми. До того ж дівчатам це подобається", - стверджує палкий прихильник декоративної косметики Кім Дже-Йон.
Джерело: Подробности 10 грудня 2012
Додати коментар Коментарi (0)