Американські футболістки проти нерівності: вимагають підняти призові, судяться з власною федерацією футболу
Незадовго до старту жіночого ЧС з футболу американські футболістки організували лінію одягу, щоб привернути увагу до гендерної нерівності. Це актуальна тема для футболу в США, де жіноча збірна виграла всіе а чоловічу навіть не відібрали на останній ЧС - але заробля.ть чоловіки більше.
Футболістки збірної США Меган Рапіно, Тобін Хіт і Крістен Прес, а також колишній гравець американської команди Меган Клінгенберг (всі вони - чемпіонки світу 2015 року) запустили компанію з виробництва одягу Re-Inc. Економічна мета - створити велику фірму, що займається не тільки випуском одягу, а й технологіями, б'юті-індустрією і здоров'ям. Глобальна - звернути увагу на нерівність і дискримінацію жінок в спорті та бізнесі.
«Наша мета - не просто заробити. Ми хочемо змінити систему», - розповідає Прес.
Перша футболка від Re-Inc надійшла в продаж 5 червня - за тиждень до старту США на чемпіонаті світу. На футболці - принт зі зміненим гаслом Французької революції: «Liberté, égalité, defendez» («Свобода, рівність, захист»). Останнє слово в оригінальному девізу «fraternité» («братерство») замінено на «захист» не просто так: по-перше, це пов'язано із захистом титулу ЧС, а головне - це нагадування федерації футболу, що спортсменки ущемлені в своєму праві заробляти нарівні з чоловіками.
«Може, нам вдасться заснувати компанію і керувати нею абсолютно по-новому? Що, якщо ми надихнемо іншу компанію на дії? Або вже існуючі фірми змінять свій підхід до ведення справ? І суспільство почне боротися з тим, з чим ми самі мали справу?»- запитує Рапіно.
Джерело: sports.ru 10 червня 2019