Жіночий консорціум України оголошує тендер на проведення тренінгів
І. Дата оголошення: 25 березня 2025 року
ІІ. Кінцевий термін подання тендерних пропозицій: 01 квітня 2025 року
ІІІ. Контекст
ГО ЖКУ є всеукраїнською неурядовою організацією, яка створена жіночими громадськими організаціями у 2001 році для забезпечення рівних прав і можливостей жінок та чоловіків, благополуччя дітей, вирішення актуальних проблем у сфері гендерної рівності, реалізації прав дитини, через адвокатування та ефективну співпрацю з державними та недержавними організаціями, а також широке залучення місцевих громад та інституцій.
IV. Опис позицій до закупівлі послуг з організації проведення серії тренінгів:
Тип заходу : Чотири дводенні тренінги
Дата проведення : квітень 2025 року
Місце проведення : м. Миколаїв
Кількість учасників : на кожну групу 20 осіб
Опис послуг підрядника з організації одного заходу:
● Оренда приміщення за такими критеріями :
Готель, де можуть проживати учасники заходу в безпеці в період війни (бомбосховище обов’язково)
Площа конференц-залу не менше 50 кв.м.
Наявність кондиціонерів та вентиляції, денного світла, вікон з можливістю провітрювання та бажано з хорошою акустикою
● Організація харчування на місці проведення заходу для учасників (20 осіб):
Кава-Пауза (2 перерви на кава-паузу)
Сніданки – 1 раз
Обіди (меню різноманітне з вегетаріанським включно) – 2 раз
Вечеря (меню різноманітне з вегетаріанським включно) – 1 раз
● Організація та забезпечення проживання і харчування у готелі (20 осіб):
Проживання в одномісному/двомісному номері (ліжка роздільні)- 2 доби
● Організація трансферу учасників від найближчої жд/автостанції до місця розташування Готелю
● наявність технічного обладнання та меблів (що вказані окремим переліком нижче).
V. Вимоги до підрядника
● 1. Зареєстрована фізична особа-підприємець чи юридична особа з кведами згідно законодавства України.
● Підрядник надає цінову пропозицію або рахунок в рамках тендеру, що передбачає фінальну вартість робіт та послуг*.
● * Важливо : Підрядник надає детальний кошторис і надає детальний звіт про витрачені кошти: підтверджує всі витрати на проведення заходу : рахунки, договори, акти виконаних робіт та видаткові накладні. Якщо залучені інші підрядники, то підрядник надає звіт про розрахунки.
3. Наявність необхідних якісних послуг
VI. Умови роботи та оплати
- Підписується офіційний договір
- Оплата по безготівковому рахунку здійснюється після здійснення послуги, а саме за 2 робочі дні після надання звіту. Можлива авансова передоплата послуг та домовленністю сторін.
VII. Перелік документів, які необхідно подати:
Для участі в тендері просимо надати:
1. Підписану цінову пропозицію за формою у додатку, або рахунок, у разі неможливості заповнення цінової пропозиції
2. Свідоцтво реєстрації ФОП/юридичної особи
3. Виписка з ЄР
VIII. Термін подання документів:
Просимо надіслати Вашу пропозицію з відповідними додатками зазначеними у пункті VII. не пізніше 01квітня 2025 року на електронну адресу: olena@wcu-network.org.ua
VIII. Контактна інформація:
Щодо питань тендерної процедури звертайтеся, будь ласка, до: Олена Грачова
olena@wcu-network.org.ua
Постачальник послуг буде обраний з урахуванням ціни та якості надання послуг (у т.ч безпечних умов проведення під час війни).
Увага! Інформація про очікувану вартість послуг не може обговорюватися до закінчення тендеру.
Джерело: Жіночий консорціум України 25 березня 2025
Додати коментар Коментарi (0)