Жіночий консорціум України - це об’єднання, засноване жіночими громадськими організаціями, для забезпечення рівних прав і можливостей жінок і чоловіків та благополуччя дітей в Україні.

БІЛЬШЕ

Волинські учні-роми не знають, в якій країні живуть

Школа для дітей ромів та дітей з неблагополучних родин – більше «соціальна повинність», аніж бажання дати дітям путівку в життя.

Про це стало відомо під час засідання постійної комісії з питань освіти, науки, інформаційного простору, культури та мови, національного і духовного розвитку, сім’ї, молоді, спорту та туризму Волинської обласної ради сьогодні, 10 липня.

Нагадаємо, раніше Інформаційне агентство Волинські Новини повідомляло, чому роми забирають дітей зі школи. Окрім того, роми звинувачують волинських вчителів у латентній ксенофобії.

Консультант з правових та організаційних питань Волинської обласної організації циган «Терне рома» Віктор Пенько розповів про результати проекту «Контроль – якісні знання», який діяв за фінансової підтримки Міжнародного Фонду «Відродження».

Згідно з результатами опитування, що проводили в рамках цього проекту стало відомо, що більше 30% ромів не вміють ні читати, ні писати. Навіть учні шкіл цього не вміють. А 15-20% дорослих ромів вміють читати, але не розуміють, що вони читають.

Учасники проекту опитували школярів, які навчаються у закладах населених пунктів Прилуцьке Ківерцівського району, Торчин Луцького району та Скобелки Горохівського району.

Опитали учнів 2-5 класів. Відтак, стало відомо, що 98% учнів-ромів не знали, в якій країні вони живуть. А 100% респондентів не змогли назвати сторони світу. 70% на запитання «Звідки встає сонце?» відповідали - «З неба».

Окрім того, з його слів, досліджували знання дітей з неблагополучних родин – де батьки є малограмотні або неписьменні й з низьким достатком. На жаль, каже він, вони не орієнтуються для чого потрібна освіта, школа для них – зразок суспільної повинності.

«Школа - в глибокій кризі. Якщо батьки контролюють – дитина буде вчитися. А якщо батьки дивляться крізь пальці, чи забороняють дітям вчитися – діти не отримують освіти», каже Віктор Пенько.

Він додав, що значна частина батьків-ромів не можуть забезпечити здобуття освіти, тож на них сподіватися мало. Тому пропонується запровадити до такої категорії дітей «групи продовженого дня», а дітей з малозабезпечених та погано або не інтегрованих в суспільство родин стовідсотково забезпечити дошкільною підготовкою .

Вчителів, які працюють в поліетнічних класах, пропонують ознайомлювати з відомостями з етнічної психології, культури та історії народів цих меншин на базі Волинського інституту післядипломної освіти.

Також пропонується щороку здійснювати моніторинг знань таких дітей та проводити конференції, де вирішувати проблеми, які виявлять під час того моніторингу.

Комісія такі нововведення підтримала.


Джерело: Волинські новини 10 липня 2014


Тегизахист прав дітей,   права дітей,   роми

Додати коментар   Коментарi (0)

НАШІ ПРОЕКТИ

Гуманітарна допомога в Сумській області родинам внутрішньо переміщених осіб

Сумщина – один із тих українських регіонів, що дуже потерпає від агресії РФ, чия армія обстрілює прикордоння регіону практично щодня. Як наслідок обстрілів – відсутність електрики, тобто світла і тепла, що особливо взимку є неабиякою проблемою, особливо для родин із дітьми. Саме тому Сумщина під пильною увагою нашої команди, бо попри все регіон ще й приймає внутрішніх переселенців.
 

Альтернативна доповідь про впровадження Конвенції ООН про права дитини, підготовлена дітьми

 

Голоси дітей – проти насильства щодо дитини

Слова дітей з усього світу про попередження насильства щодо дитини відобразились на сторінках книги " Голоси дітей - проти насильства щодо дитини".
 

Альтернативний звіт про дотримання Україною положень Конвенції ООН про права дитини за період з 2011 по 2018 роки (від коаліції неурядових організацій)

Альтернативний звіт про реалізацію Україною положень Конвенції ООН про права дитини є результатом спільної роботи експертів громадського сектору в сфері захисту прав дитини. Документ містить актуальну інформацію про виконання Україною положень Конвенції ООН про права дитини за період, що пройшов з моменту отримання Україною рекомендацій Комітету ООН з прав дитини стосовно розгляду останнім зведеної третьої та четвертої державної доповіді (2011 рік) по 2018 рік включно.