Про розвиток мережі дошкільних навчальних закладів
У багатьох країнах світу дошкільна освіта є первинною ланкою єдиної системи виховання і навчання. Слід зазначити, що нею опікуються не тільки місцеві органи влади, а й промислові та сільськогосподарські підприємства, релігійні та громадські організації, приватні особи. Переважно в більшості країн функціонують стаціонарні та сезонні ясла, садки з різною тривалістю роботи, дошкільні відділення при початкових класах, материнські школи, майданчики.
В Україні також розвиваються дошкільні навчальні заклади різних типів. На сьогодні реальністю є їх варіативність залежно від форм власності, контингенту дітей, режиму їх перебування (від 3 до 12 годин або цілодобове), застосування тих чи інших педагогічних підходів до змісту та методів виховання.
Відкриття та діяльність дошкільних навчальних закладів приватної форми власності дає можливість розширити права кожної дитини на доступність вибору форми здобуття дошкільної освіти та повноцінний фізичний, інтелектуальний, моральний, естетичний і соціальний розвиток відповідно до задатків та нахилів дитини.
Пропонуємо вашій увазі фоторепортаж із Міжнародної французької школи-дитячого садка (директор – Тіфен Анрі), розташованої в Пущі-Водиці м. Києва. Цей заклад має офіційне визнання двох держав: України та Франції.
Французька атмосфера садочка гармонійно поєднується з українською культурою та мальовничою природою Пущі-Водиці. Зв’язок сучасного та автентичного тут у всьому: в самій будівлі, у внутрішньому облаштуванні приміщень, у пейзажах за вікнами тощо.
Один із лейтмотивів діяльності закладу – прищеплення дітям любові до природи, до України, її історії і народних традицій. Колектив закладу впевнений, що саме глибинна повага і знання власної культури спонукають пізнавати традиції і мови різних народів, а також сприяють духовному зростанню, розвитку майбутнього покоління.
Джерело: Педагогічна преса 05 лютого 2016
Додати коментар Коментарi (0)