Жіночий консорціум України - це об’єднання, засноване жіночими громадськими організаціями, для забезпечення рівних прав і можливостей жінок і чоловіків та благополуччя дітей в Україні.

БІЛЬШЕ

Підлітки надають перевагу соціальним медіа замість читання

Американські вчені дослідили, як змінюються вподобання підлітків із розвитком технологій. Результати показали, що рівень зацікавлення тінейджерами книжками чи телебаченням значно впав, натомість все більше часу вони проводять в соціальних мережах, пише bukvoid.com.ua.

Американські вчені дослідили, як змінюються вподобання підлітків із розвитком технологій. Результати показали, що рівень зацікавлення тінейджерами книжками чи телебаченням значно впав, натомість все більше часу вони проводять в соціальних мережах. Лише за 2016 рік третина американських підлітків не прочитала жодної книжки задля задоволення.

Дослідження провела Американська психологічна асоціація, оперуючи даними щорічних опитувань, які щороку охоплюють близько 50 тисяч учнів восьмих, десятих та дванадцятих класів. Вчені переглянули результати опитування з 1976 по 2016 роки, а це дані про понад мільйон підлітків.

Згідно з результатами, за останні роки менше 20% підлітків у США щодня читають книжки, журнали або газети для задоволення, натомість більше 80% і дня не можуть провести без соціальних мереж. «У порівнянні з попередніми поколіннями, підлітки у 2010 році витрачали більше часу в Інтернеті та менше часу на традиційні засоби масової інформації, такі як книги, журнали і телебачення», – заявила Джин М. Твендж, докторка філософії та одна з авторок дослідження.

Використання цифрових ЗМІ значно зросло з 2006 по 2016 роки. В учнів дванадцятих класів час використання Інтернету для дозвілля збільшився вдвічі, для десятикласників – на 75%, для восьмикласників – на 68%. При цьому темпи зростання є досить однорідними за статевою, расовою, етнічною ознаками та соціально-економічним статусом.

Тим часом дуже різко впав рівень зацікавлення підлітків друкованими ЗМІ загалом і книжками зокрема. На початку 90-х 33% десятикласників заявили, що читають газету майже кожен день. До 2016 року ця цифра сягнула лише 2%. Наприкінці 1970-х років 60% учні дванадцятих класів говорили, що читають книжку або журнал практично щодня; у 2016-му – це тільки 16%. При цьому приблизно третина тінейджерів зізналися, що протягом 2016 року не прочитали жодної паперової чи електронної книжки на дозвіллі. Як зауважила Твендж, сьогодні не потрібно купувати газету чи йти до книжкового магазину, бо завантажити книжку можна просто вдома з планшета, комп’ютера чи телефона. Проте підлітки все менше часу виділяють читанню.

Хоча не так різко, проте цікавість до телебачення та кіно також зменшилась. У 90-х роках 22% восьмикласників повідомляли, що проводять п’ять і більше годин на день перед екраном, а в 2016 році – таких стало 13%.


Джерело: Хрещатик 28 серпня 2018


Тегипідлітки,   права дитини,   інтернет,   Інтернет,   соцмережі,   захист прав дитини

НАШІ ПРОЕКТИ

Як допомогти дітям пережити лихо: поради для батьків

Матеріал надає інформацію для батьків про те, як допомогти дітям різного віку, які перебувають в ситуації конфлікту.
 

Навчальний посібник для спеціалістів, які працюють з дітьми, щодо надання першої психологічної допомоги

Перша психологічна допомога (ППД) – це загальновизнана, проста й дієва методика забезпечення первинної підтримки людей у кризових ситуаціях, яку нещодавно було введено у перелік Мінімальних стандартів охорони дитинства у ході гуманітарних акцій. Перша психологічна допомога – це набір навичок та вмінь, володіння якими допоможе фахівцям у роботі з дітьми обмежити прояви стресу, що виникає як наслідок нещасних випадків, стихійних лих, конфліктів, міжособистісного насильства та інших кризових ситуацій.
 

Голоси дітей – проти насильства щодо дитини

Слова дітей з усього світу про попередження насильства щодо дитини відобразились на сторінках книги " Голоси дітей - проти насильства щодо дитини".
 

Як допомогти дітям пережити лихо: поради для вчителів

Матеріал надає поради для вчителів про те, що вони можуть зробити, щоб заспокоїти своїх учнів і допомогти їм розібратися зі своїми думками та почуттями стосовно катастрофи та її впливу на родини і громади.