ЮНЕСКО стурбована відсівом учнів початкової школи
Більше 32 мільйонів учнів початкової школи в світі не змогли перейти в наступний клас в 2010 році. Близько 31 мільйона молодших школярів припинили навчання без навичок читання і письма.
Згідно з останньою доповіддю ЮНЕСКО з освіти, сьогодні велика кількість дітей залишається на другий рік навчання або покидає школу до закінчення початкової, в кращому випадку, молодшої середньої освіти. Експерти закликають терміново взятися за вирішення цієї гострої проблеми.
У доповіді під назвою «Втрачені можливості: вплив другорічництва і раннього припинення навчання» представлена статистична інформація.
У найбільшому масштабі проблема незавершеної початкової освіти характерна для школярів трьох регіонів. Зокрема, в країнах Африки на південь від Сахари 42% школярів припиняють навчання в ранньому віці. Причому 1 учень з 6 залишає школу, не закінчивши двох початкових класів. У Південно-Західній Азії 33% всіх зареєстрованих учнів припиняють навчання, не досягнувши випускного класу початкової школи. У Латинській Америці та країнах Карибського басейну 17% дітей припиняють навчання, не закінчивши початкової школи.
У таких країнах, як Бурунді і Того, практично кожна дитина, що вперше сіла за шкільну парту, ризикує залишитися в першому класі на другий або навіть третій рік. Автори доповіді вважають, що кожен рік, який дитина проводить в навчальному закладі, не залишаючись на другий рік, може сприяти збільшенню його очікуваних доходів на 10%.
Джерело: Центр новостей ООН 28 листопада 2012
Додати коментар Коментарi (0)