Діти в Британії обирають онлайн, а не ТБ

Молодь Британії проводить більше часу соціалізуючись онлайн, ніж перед телевізором, свідчать результати дослідження уподобань дітей щодо медіа.
Агенція Childwise, яка провела дослідження, називає це "епохальними змінами".
Серед прихильників ТБ найбільшим попитом користується Netflix, а не традиційні канали.
У порівнянні з минулим роком, на 50% зросла кількість дітей, що мають планшети.
Щорічний звіт за результатами моніторингу медіа ґрунтується на спостереженнях за 2000 дітьми від п’яти до 16 років. Такі звіти укладаються із середини 1990 років.
На замовлення
Childwise називає цьогорічні результати дослідження переломним моментом в інтересах дітей, які перейшли із традиційного телебачення на розваги онлайн.
У середньому діти проводять онлайн три години на день. Для порівняння, на телевізор вони витрачають 2,1 години.
Серед доросліших підлітків спостерігається тенденція вимикати телевізор, особливо під час ТБ-трансляції.
Менше чверті дітей, які взяли участь у дослідженні, дивляться телевізійні ефіри. Інші радше передивляються їх пізніше у записі або через канали на замовлення, або через YouTube.
У цій віковій групі 32% дітей не мають улюбленої телепрограми.
Популярність планшетів
Netflix виявився популярнішим за всі традиційні телеканали.
Минулого тижня 50% дітей дивились програми на Netflix. Для порівняння 47% - канал ITV1 та 46% - BBC1, найпопулярніші у Великій Британії.
Молодь і досі у більшості дивиться ТБ-програми по телевізору, а мобільні пристрої для цього використовую відносно обмежена кількість представників цієї вікової категорії.
Дослідження демонструє, що серед усіх видів медіа онлайн розваги і комп’ютери переважають у житті молоді, яка у них просто занурюється.
Діти віком від 15 до 16 років проводять онлайн п’ять годин на день, що більше середніх трьох годин.
Майже універсальним гаджетом для користування інтернетом для дітей є мобільний телефон.
Але серед молодших дітей спостерігається вибух інтересу до планшетів, які є у 67% дітей. Найбільшою популярністю користується iPad.
Любов до планшетів уперше переважає у користувачів над прихильністю до ноутбуків та стаціонарних комп’ютерів.
Діти дивляться онлайн відео, слухають музику, грають в ігри та виконують свої домашні завдання. Старші діти користуються соціальними мережами, що особливо популярно серед дівчат.
Результати дослідження також показали, що YouTube серед інтернет ресурсів найпопулярніший.
Щодня веб-сайт відвідує майже половина дітей від п’яти до 16 років. Найчастіше діти заходять на YouTube через мобільні телефони та планшети, щоб подивитись відео, послухати музику на користуватися ігровими матеріалами.
В основному діти цікавляться смішним контентом, приблизно третина дивиться відео, які розповідають як щось зробити.
74% молоді дивляться через YouTube телепрограми. Для порівняння, приблизно 40% представників цієї вікової групи використовують для цього BBC iPlayer, який є найпопулярнішим безкоштовним ресурсом на замовлення.
Кінець ери CD плеєрів
Окрім YouTube інтернет користувачі також заходять на Snapchat, Instagram, Minecraft та Facebook.
Дослідження також показує, що деякі технології помирають. Усе менше молоді користуються CD плеєрами і радше слухають музику через мобільні телефони.
Разом із тим популярність втрачають друковані журнали, кількість їхніх постійних читачів зменшується.
Джерело: ВВС Україна 02 лютого 2016
Додати коментар Коментарi (0)