ЖКУ оголошує відкритий тендер на постачання послуг

Жіночий консорціум України (ЖКУ) оголошує відкритий тендер на постачання послуг із забезпечення і проведення заходів поточних програм та проєктів Консорціуму у м. Київ та в областях України у період з 1 червня 2025 по 31 травня 2026 року.
Учасники тендеру: організації або фізичні особи-підприємці, які мають позитивний досвід забезпечення проведення заходів різного рівня – локальні, масові, представницькі, зокрема для громадських організацій та благодійних фондів.
Під час війни у зв’язку з повітряними тривогами і ракетними обстрілами, постачальник, який надаватиме Жіночому Консорціуму України послуги із логістичного забезпечення проведення заходів (публічних заходів / тренінгів / семінарів/ навчальних турів), бере на себе відповідальність за якість надання послуг у безпечних приміщеннях, а також гарантує забезпечення дотримання правил та норм безпеки.
Звертаємо увагу на те, що ЖКУ шукає кількох постачальників, які забезпечуватимуть проведення заходів у різних областях України. Перевага буде надана постачальникам, які можуть забезпечити проведення заходів у більше, ніж одній області.
Обсяг роботи та терміни:
Передбачається, що після оголошення результатів тендеру, з кожним обраним постачальником буде укладено договір на 1 рік, за яким постачальник періодично організовуватиме проведення різноманітних заходів (конференції, тренінги, зустрічі, навчальні візити), а саме може забезпечити виконання наступних робіт:
• забезпечення відповідних умов та засобів для дотримання правил безпеки учасниць/ків, обумовлених воєнним станом;
• організація місця проведення заходу та необхідного обладнання (ноутбук, проєктор, відеозв`язок, екран, фліпчарт тощо – за потреби);
• забезпечення харчування (кава-паузи, обіди, вечері) для учасниць/ків заходів;
• забезпечення проїзду учасниць/ків по місту, області;
• забезпечення реєстрації учасниць/ків;
• забезпечення поселення учасниць/ків (за потреби);
• забезпечення компенсації проїзду учасниць/ків (за потреби);
• забезпечення необхідними канцтоварами (за потреби);
• друк роздаткових матеріалів (за потреби);
• організація фото- та відеозйомки (за потреби)
• організація перекладу (за потреби)
• супровід менеджера компанії на всіх етапах організації заходу
• підготовка звітності згідно з умовами замовника (первинні документи).
Вимоги до потенційних постачальників послуг:
• Позитивний досвід забезпечення проведення конференцій, тренінгів, семінарів, презентацій, робочих зустрічей та круглих столів, конференцій, навчальних поїздок тощо;
• Є можливість надавати послуги без ПДВ (буде перевагою);
• Позитивний досвід співпраці з громадськими організаціями та благодійними фондами (буде перевагою);
• Наявність власної бази необхідного обладнання та засобів;
• Позитивний досвід співпраці з Жіночому Консорціуму України або з партнерами Консорціуму буде перевагою.
Для участі у тендері зацікавлені постачальники мають надати наступне:
1. Заповнену форму тендерної пропозиції, яка містить інформацію щодо досвіду постачальника, дає інформацію по кожному пункту вимог до постачальника та розрахунок вартості послуг;
2. Попередній досвід постачальника у виконанні подібних завдань – список 5 організацій, яким було надано послуги з проведення заходів протягом останніх 2-х років, і до яких можна звернутися за рекомендаціями;
3. Документи, що підтверджують державну реєстрацію та номер і назву КВЕДу/ів, за якими надаватимуться послуги.
Просимо надсилати Ваші пропозиції за адресою info@wcu-network.org.ua до 30 травня 2025 року включно із позначкою до теми листа «Тендер: конференц-послуги».
ГО «Жіночий Консорціум України» залишає за собою право відхилити пропозиції, подані без усієї запитуваної інформації, як такі, що не відповідають вимогам.
Джерело: Жіночий консорціум України 17 травня 2025