Оголошуємо тендер на проведення тренінгів у Черкасах

Жіночий консорціум України оголошує тендер на проведення тренінгів у м. Черкаси
І. Дата оголошення: 22 вересня 2025 року
ІІ. Кінцевий термін подання тендерних пропозиції 01 жовтня 2025 року
ІІІ. Контекст
ГО ЖКУ є всеукраїнською неурядовою організацією, яка створена жіночими громадськими організаціями у 2001 році для забезпечення рівних прав і можливостей жінок та чоловіків, благополуччя дітей, вирішення актуальних проблем у сфері гендерної рівності, реалізації прав дитини через адвокатування та ефективну співпрацю з державними та недержавними організаціями, а також широке залучення місцевих громад та інституцій.
IV. Опис позицій до закупівлі послуг з організації проведення серії тренінгів:
Тип заходу : Триденний тренінг
Дата проведення : 7 - 9 жовтня 2025 року
Місце проведення : м. Черкаси
Кількість учасників : 25 осіб
Опис послуг підрядника з організації одного заходу:
● Оренда приміщення за такими критеріями :
Готель, де можуть проживати учасники заходу в безпеці в період війни (бомбосховище обов’язково)
Площа конференц-залу не менше 70 кв.м.
Наявність вентиляції, денного світла, вікон з можливістю провітрювання та, бажано, з хорошою акустикою
● Організація харчування на місці проведення заходу для учасників (25 осіб):
Кава-пауза (2 перерви на кава-паузу на день)
Сніданки – двічі
Обіди (меню різноманітне з вегетаріанським включно) – 3 дні
Вечеря (меню різноманітне з вегетаріанським включно) – двічі
● Організація та забезпечення проживання у готелі (6 осіб)
Проживання в одномісному номері – 2 особи/ 2 доби
Проживання в двомісному номері (ліжка роздільні) 6 осіб /2 доби
· ● Наявність технічного обладнання та меблів (стільці, дошка для фліпчарту, ноутбук тощо)
V. Вимоги до підрядника
- Зареєстрована фізична особа-підприємець чи юридична особа з кведами згідно законодавства України. - Підрядник надає цінову пропозицію або рахунок в рамках тендеру, що передбачає фінальну вартість робіт та послуг*.
* Важливо: Підрядник надає детальний кошторис і надає детальний звіт про витрачені кошти: підтверджує всі витрати на проведення заходу: рахунки, договори, акти виконаних робіт та видаткові накладні. Якщо залучені інші підрядники, то підрядник надає звіт про розрахунки.
- Наявність необхідних якісних послуг
VI. Умови роботи та оплати
- Підписується офіційний договір
- Оплата по безготівковому рахунку здійснюється після здійснення послуги, а саме за 3 робочі дні після надання звіту. Можлива авансова передоплата послуг за домовленістю сторін.
VII. Перелік документів, які необхідно подати:
Для участі в тендері просимо надати:
· Підписану цінову пропозицію за формою у додатку, або рахунок, у разі неможливості заповнення цінової пропозиції
Свідоцтво реєстрації ФОП/юридичної особи
· Виписка з ЄР
VIII. Термін подання документів:
Просимо надіслати Вашу пропозицію з відповідними додатками, зазначеними у пункті VII, не пізніше 01 жовтня 2025 року на електронну адресу info@wcu-network.org.ua
IX. Контактна інформація:
Щодо питань тендерної процедури звертайтеся, будь ласка, до: Олена Грачова info@wcu-network.org.ua
Постачальник послуг буде обраний з урахуванням ціни та якості надання послуг (у т.ч безпечних умов проведення під час війни).
Увага! Інформація про очікувану вартість послуг не може обговорюватися до закінчення тендеру.
Джерело: Жіночий консорціум України 22 вересня 2025