Жіночий консорціум України - це об’єднання, засноване жіночими громадськими організаціями, для забезпечення рівних прав і можливостей жінок і чоловіків та благополуччя дітей в Україні.

БІЛЬШЕ

«Цитрус» закликають вибачитись за приниження жінок в своїй рекламі

Ліга захисту прав жінок «Гармонія рівних» вимагає вибачень від керівництва торгівельної мережі «Цитрус», яка у своїй рекламі систематично принижує жінок, транслює гендерні стереотипи та демонструє цілковиту зневагу до частини своїх покупців. Відповідна заява організації, яка відкрита до підписання іншими представниками громадського сектору, оприлюднена на веб-сайті організації.

Про це повідомила голова Ліги захисту прав жінок Олександра Голуб. 

«В рамках моніторингу сексистської реклами, який здійснює наша громадська організація, особливо багато скарг надходить щодо рекламної продукції торгівельної мережі «Цитрус». Натяки «нижче поясу» та відвертий глум над жінками стали своєрідним фірмовим почерком компанії. Тиражуються рекламні гасла на кшталт «Взяла кредит, а не те, що ти подумав», «Розмір твого резюме – це не головне», «Подарунок кращий за кекс» тощо. Як правило, все це супроводжується еротизованими зображеннями жінок», - заявила Олександра Голуб.

 За її словами, торгівельна мережа «Цитрус» принижує власних клієнток і демонструє, що думка покупця для неї нічого не важить. 

«Викликає подив таке презирство до споживачів. Як можна розраховувати на  успіх в бізнесі й в той же час втоптувати в багно своїх покупців? Ліга захисту прав жінок «Гармонія рівних» вимагає, щоб керівництво компанії публічно вибачилось за численні факти дискримінаційної реклами та змінило свій маркетинговий підхід. Зокрема, ставилось з повагою як до чоловіків, так і до жінок, а не списувало на креатив все те вульгаризоване неподобство, яке «Цитрус» демонструє в якості реклами», - підкреслила Олександра Голуб. Вона попередила, що у випадку, якщо компанія не візьме на озброєння стандарти реклами, які притаманні європейському бізнесу, Ліга захисту прав жінок та її однодумці ініціюють кампанію бойкоту магазинів мережі «Цитрус».

«Хочеться вірити, що «Цитрус» стане на шлях поваги та європейських  практик. Бізнес побудований на приниженні половини українських громадян не може бути успішним та приречений на презирство з боку людей, які мають власне почуття гідності та самоповагу», - заявила голова Ліги захисту прав жінок «Гармонія рівних».


Джерело: Гармонія Рівних 30 березня 2018


Тегисексизм у рекламі

НАШІ ПРОЕКТИ

Гуманітарна допомога в Сумській області родинам внутрішньо переміщених осіб

Сумщина – один із тих українських регіонів, що дуже потерпає від агресії РФ, чия армія обстрілює прикордоння регіону практично щодня. Як наслідок обстрілів – відсутність електрики, тобто світла і тепла, що особливо взимку є неабиякою проблемою, особливо для родин із дітьми. Саме тому Сумщина під пильною увагою нашої команди, бо попри все регіон ще й приймає внутрішніх переселенців.
 

Альтернативна доповідь про впровадження Конвенції ООН про права дитини, підготовлена дітьми

 

Голоси дітей – проти насильства щодо дитини

Слова дітей з усього світу про попередження насильства щодо дитини відобразились на сторінках книги " Голоси дітей - проти насильства щодо дитини".
 

Альтернативний звіт про дотримання Україною положень Конвенції ООН про права дитини за період з 2011 по 2018 роки (від коаліції неурядових організацій)

Альтернативний звіт про реалізацію Україною положень Конвенції ООН про права дитини є результатом спільної роботи експертів громадського сектору в сфері захисту прав дитини. Документ містить актуальну інформацію про виконання Україною положень Конвенції ООН про права дитини за період, що пройшов з моменту отримання Україною рекомендацій Комітету ООН з прав дитини стосовно розгляду останнім зведеної третьої та четвертої державної доповіді (2011 рік) по 2018 рік включно.