Жіночий консорціум України - це об’єднання, засноване жіночими громадськими організаціями, для забезпечення рівних прав і можливостей жінок і чоловіків та благополуччя дітей в Україні.

БІЛЬШЕ

В Україні можуть заборонити сексизм у рекламі

Верховна Рада Україна хоче заборонити сексизм в рекламі. Відповідних законопроект зареєстрований у ВР на цьому тижні.

Проектом закону України пропонується внести доповнення до законів України "Про забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків" та "Про рекламу", якими пропонується дати визначення терміна "сексизм" і заборонити розміщувати в рекламі твердження, що містять прояви сексизму.

«Реклама як двигун торгівлі та механізм просування культури масового споживання виконує не тільки інформаційну функцію. У сучасному житті вона впливає на свідомість, без перебільшення, величезної кількості людей. В деяких випадках реклама виховує смак, формує відповідний світогляд, а отже, її вплив на свідомість громадян є величезним, і його не варто недооцінювати. Реклама продає не стільки товари, скільки мрії, зокрема, і про те, як стати справжнім чоловіком чи ідеальною жінкою», - йдеться в пояснювальній записці до проекту.

Разом з тим, автори проекту зазначають, що реклама може нести і руйнівну силу, сіяти ворожнечу, принижувати гідність не тільки однієї людини, а й цілого народу або представників тієї чи іншої статті. Яскравим прикладом приниження українських жінок, на думку політиків, була дискримінаційна реклама, яка з'явилася на центральних телеканалах в Нідерландах під назвою "утримай його вдома".

«Реклама закликала жінок Нідерландів умовити чоловіків не їхати в Україну на Євро-2012, тому що в Україну красиві жінки. Але під час демонстрації ролика на екрані з'являлися майже оголені жінки, і це відверто наштовхувало на думку про терпимість і доступності українських жінок», - йдеться в записці.

Метою прийняття законопроекту, на думку його авторів, є законодавче врегулювання заборони реклами, що містить твердження неповноцінності, перевага однієї статі над іншим, і тієї реклами, яка підбурює до гендерної ненависті або насильства за ознакою статі.

Як говориться в пояснювальній записці, прийняття закону сприятиме забезпеченню гендерної рівності та забезпечить заборону реклами, яка носить прояви сексизму, що в свою чергу впливає на формування світогляду громадян.


Джерело: Обозреватель 12 травня 2012


Тегисексизм,   сексизм у рекламі

Додати коментар   Коментарi (0)

НАШІ ПРОЕКТИ

Альтернативна доповідь про впровадження Конвенції ООН про права дитини, підготовлена дітьми

 

Гуманітарна допомога в Сумській області родинам внутрішньо переміщених осіб

Сумщина – один із тих українських регіонів, що дуже потерпає від агресії РФ, чия армія обстрілює прикордоння регіону практично щодня. Як наслідок обстрілів – відсутність електрики, тобто світла і тепла, що особливо взимку є неабиякою проблемою, особливо для родин із дітьми. Саме тому Сумщина під пильною увагою нашої команди, бо попри все регіон ще й приймає внутрішніх переселенців.
 

Альтернативний звіт про дотримання Україною положень Конвенції ООН про права дитини за період з 2011 по 2018 роки (від коаліції неурядових організацій)

Альтернативний звіт про реалізацію Україною положень Конвенції ООН про права дитини є результатом спільної роботи експертів громадського сектору в сфері захисту прав дитини. Документ містить актуальну інформацію про виконання Україною положень Конвенції ООН про права дитини за період, що пройшов з моменту отримання Україною рекомендацій Комітету ООН з прав дитини стосовно розгляду останнім зведеної третьої та четвертої державної доповіді (2011 рік) по 2018 рік включно.
 

Голоси дітей – проти насильства щодо дитини

Слова дітей з усього світу про попередження насильства щодо дитини відобразились на сторінках книги " Голоси дітей - проти насильства щодо дитини".