Жіночий консорціум України - це об’єднання, засноване жіночими громадськими організаціями, для забезпечення рівних прав і можливостей жінок і чоловіків та благополуччя дітей в Україні.

БІЛЬШЕ

У Великобританії заборонять рекламу, що посилює ґендерні стереотипи

Британський регулятор ASA (Advertising Standards Authority) запроваджує нові правила, згідно з якими рекламні оголошення, які підсилюють ґендерні стереотипи, буде заборонено.

Під заборону потрапить реклама, яка демонструє активність, специфічну лише для одного гендеру чи висміює людей за поведінку, що виходить за рамки ґендерних стереотипів, пише Media Sapiens. Наприклад, недопустимими в рекламі вважатимуться образи чоловіка, який не в змозі справитися з дрібною хатньою роботою чи жінки, яка прибирає після усіх членів родини. Також з рекламного простору ASA прагне прибрати оголошення, що об'єктивізують або неналежним чином сексуалізують жінок та дівчат; оголошення, які передбачають, що певна активність не підходить для хлопчиків, тому що асоціюється з дівчатками і навпаки.

Як зазначив сам регулятор, він не ставить за мету «заборонити всі форми ґендерних стереотипів», натомість нові правила будуть застосовуватися до реклами з проблематичними стереотипами, які «потенційно можуть зашкодити людям». Стереотипи можуть обмежувати можливості дітей, підлітків та дорослих людей, приписуючи їм певні норми поведінки та шляхи до самоідентифікації.

В 2015 році обурення британців викликала рекламна кампанія магазину здорової їжі Protein World. На ній була зображена худа дівчина в бікіні з підписом «Чи ваше тіло готове до пляжу?» (Are you beach body ready?) Тоді петиція проти цієї реклами зібрала 70 тисяч підписів. Protein World звинувачували в бодішеймінгу (присоромлюванні людей за тіло, яке не відповідає певним уявленням про красу) та підтримці нездорових стереотипів у жінок та дівчаток. Не дивлячись на велику кількість скарг, рекламну кампанію не відкликали. Але з новими правилами ASA така реклама може звагалі не опинитися на вулицях.

Пропозиції регулятора ASA будуть розглянуті британським Комітетом з рекламної практики, який на їх основі розробить нові стандарти, що будуть обов’язковими до виконання.

Нещодавно з пропозицією заборонити сексистську рекламу виступила міська влада Берліну. А влада Франції зобов'язала маркувати відредаговані за допомогою графічних редакторів фотографії моделей та запровадила штрафи за працевлаштування надмірно худих моделей. Також минулого року італійському дому моди Gucci заборонили використовувати в Британії рекламу з моделлю, яку рекламний регулятор назвав «нездорово худорлявою».

 


Джерело: PRпортал 26 липня 2017


Тегисексистська реклама,   гендерна нерівність,   права жінок,   гендерні стереотипи

НАШІ ПРОЕКТИ

Гуманітарна допомога в Сумській області родинам внутрішньо переміщених осіб

Сумщина – один із тих українських регіонів, що дуже потерпає від агресії РФ, чия армія обстрілює прикордоння регіону практично щодня. Як наслідок обстрілів – відсутність електрики, тобто світла і тепла, що особливо взимку є неабиякою проблемою, особливо для родин із дітьми. Саме тому Сумщина під пильною увагою нашої команди, бо попри все регіон ще й приймає внутрішніх переселенців.
 

Альтернативна доповідь про впровадження Конвенції ООН про права дитини, підготовлена дітьми

 

Голоси дітей – проти насильства щодо дитини

Слова дітей з усього світу про попередження насильства щодо дитини відобразились на сторінках книги " Голоси дітей - проти насильства щодо дитини".
 

Альтернативний звіт про дотримання Україною положень Конвенції ООН про права дитини за період з 2011 по 2018 роки (від коаліції неурядових організацій)

Альтернативний звіт про реалізацію Україною положень Конвенції ООН про права дитини є результатом спільної роботи експертів громадського сектору в сфері захисту прав дитини. Документ містить актуальну інформацію про виконання Україною положень Конвенції ООН про права дитини за період, що пройшов з моменту отримання Україною рекомендацій Комітету ООН з прав дитини стосовно розгляду останнім зведеної третьої та четвертої державної доповіді (2011 рік) по 2018 рік включно.