У Лондоні з'явилася реклама, яку можуть бачити лише жінки
У Лондоні у Вест-Енді на Оксфорд-стріт тестується нова outdoor реклама, яку можуть бачити тільки жінки, повідомляє галузеве видання marketing media review. Громадська організацією Plan UK, яка надає допомогу дітям з країн третього світу, встановила дисплей вартістю в 30 тис. фунтів.
Побачити 40-секундний ролик можуть тільки жінки, які проходять повз. Реклама створена в рамках кампанії Тому що я дівчинка і закликає пожертвувати кошти на здобуття освіти для дівчаток із бідних країн.
Інтерактивний білборд використовує камеру, яка сканує перехожих і розпізнає їх стать, після чого показує рекламу. Вбудована система володіє 90% точністю, вона аналізує риси обличчя перехожого і визначає, чоловік це чи жінка.
Водночас, чоловіки замість ролика можуть побачити тільки вебсайт організації. Мета дисплея показати, що це означає, коли хтось позбавлений базових альтернатив.
Раніше повідомлялося, що Британський комітет з рекламних стандартів заборонив рекламну кампанію косметичної фірми L'Oreal з Джулією Робертс і супермоделлю Крісті Терлінгтон.
Джерело: Кореспондент 23 лютого 2012
Додати коментар Коментарi (0)