Кампанію Mossimo розкритикували за сексизм
Рекламну кампанію бренду Mossimo за участю Міс Всесвіт з Австралії Шеррі-Лі Біггс, звинуватили в сексизмі і прославлянні любителів підглядати.
Mossimo розгорнув кампанію у своїх магазинах і на сторінці в Facebook, де бренд запропонував усім бажаючим викласти свої фото, зроблені в стилі «піглядають в замкову щілину», які оцінить сама Біггс.
Бюро з рекламних стандартів отримало ряд скарг, і в даний час відомство розглядає їх правомірність.
Значна частина негативу, навколо кампанії, згенерована групою лобістів Collective Shout. У матеріалі на веб-сайті групи йдеться: «Чого не розуміють у Mossimo, так це того, що вони не просувають забаву з деяким сексуальним підтекстом, а рекламують злочин.
Є безліч прикладів того, як за жінками підглядали і знімали їх на камеру без їх відома, що заподіяло їм болю і завдало травм».
Одна дівчина навіть зробила запис в рамках конкурсу Mossimo на Facebook, розмістивши власне фото, на якому вона тримає в руках плакат з написом «Шоу з підглядання Mossimo = сексистське сміття».
У Mossimo наразі ситуацію не коментують.
Джерело: AdIndex.ru 28 лютого 2012
Додати коментар Коментарi (0)