Відкритий тендер на закупівлю послуг з організації проведення заходу

ГО ЖКУ оголошує відкритий тендер на закупівлю послуг з організації проведення заходу «Колективний вплив: посилення голосу сільських жінок у процесах прийняття рішень»
І. Дата оголошення: 07 травня 2025 року
ІІ. Кінцевий термін подання тендерних пропозицій: 16 травня 2025 року
ІІІ. Контекст
ГО ЖКУ є всеукраїнською неурядовою організацією, яка створена жіночими громадськими організаціями у 2001 році для забезпечення рівних прав і можливостей жінок та чоловіків, благополуччя дітей, вирішення актуальних проблем у сфері ґендерної рівності, реалізації прав дитини, через адвокатування та ефективну співпрацю з державними та недержавними організаціями, а також широке залучення місцевих громад та інституцій.
З 01 липня 2024 року ГО ЖКУ реалізує проект «Підтримка участі громадськості у відновленні стійкості громад Чернігівської та Київської областей». Зокрема в рамках проєкту передбачається підтримка населення, яке постраждало від військової агресії Росії, відкриття нових та відновлення вже існуючих жіночих бізнесів, підвищення участі жінок у житті громад, посилення голосу сільських жінок у процесах прийняття рішень.
Для посилення голосу сільських жінок у процесах прийняття рішень передбачається створити безпечний простір для участі сільських жінок у заходах проєкту, зміцнення співпраці з представницями/ками місцевих громадських організацій, органів самоврядування та влади, активістками/тами та представницями/ками бізнесу.
IV. Опис позицій до закупівлі послуг з організації проведення серії тренінгів:
Тип заходу : 2-х денний захід
Дата проведення : 06 07 травня 2025 року
Місце проведення : м. Київ та Київська область
Опис послуг підрядника з організації заходу :
● Оренда приміщення за такими критеріями :
Готель, де можуть проживати учасники заходу в безпеці в період війни (бомбосховище обов’язково)
Площа конференц-залу не менше 80 кв.м.
Наявність кондиціонерів та вентиляції, денного світла, вікон з можливістю провітрювання та бажано з хорошою акустикою
● Організація трансферу учасників від найближчої жд/автостанції до місця розташування Готелю
● Організація харчування на місці проведення заходу для учасників ( 40 осіб):
Кава-Пауза ( 2 перерви на кава-паузу ) – 4 рази
Сніданки – 1 раз
Обіди (меню різноманітне з вегетаріанським включно) – 2 рази
Вечеря (меню різноманітне з вегетаріанським включно) – 1 раз
● Організація та забезпечення проживання і харчування у готелі ( 40 осіб):
Проживання в одномісному/двомісному номері (ліжка роздільні)
· Купівля кантоварів ( блокноти, ручки, папки, папір для фліпчарту, маркери та ін.
V. Вимоги до підрядника
- Зареєстрована юридична особа чи фізична особа-підприємець з кведами: згідно законодавства України, що підтверджують можливість надання послуг відповідно вимогам тендеру
- Підрядник надає цінову пропозицію або рахунок в рамках тендеру, що передбачає фінальну вартість робіт та послуг*.
* Важливо: Підрядник надає детальний кошторис і надає детальний звіт про витрачені кошти: підтверджує всі витрати на проведення заходу : рахунки, договори, акти виконаних робіт та видаткові накладні. Якщо залучені інші підрядники, то підрядник надає звіт про розрахунки.
3. Наявність необхідних якісних послуг
VI. Умови роботи та оплати
- Підписується офіційний договір
- Оплата по безготівковому рахунку здійснюється після здійснення послуги, а саме за 2 робочі дні після надання звіту. Можлива авансова передоплата послуг та домовленістю сторін.
VII. Перелік документів, які необхідно подати:
Для участі в тендері просимо надати:
1. Підписану цінову пропозицію за формою
або рахунок, у разі неможливості заповнення цінової пропозиції
2. Свідоцтво реєстрації ФОП/юридичної особи
3. Виписка з ЄР
4. Опис умов приміщення для заходу, бомбосховища, меню харчування учасників на заході, умов проживання, харчування учасників в готелі та додакові послуги, які є в Готелі для безкоштовного користування ( наприклад : відвідування басейну, дитячої кімнати тощо )
VIII. Термін подання документів:
Просимо надіслати Вашу пропозицію з відповідними додатками зазначеними у пункті VII. не пізніше 16 травня 2025 року на електронну адресу olena@wcu-network.org.ua
VIII. Контактна інформація:
Щодо питань тендерної процедури звертайтеся, будь ласка, до: Олені Грачової olena@wcu-network.org.ua
Постачальник послуг буде обраний з урахуванням ціни та якості надання послуг (у т.ч безпечних умов проведення під час війни).
Увага! Інформація про очікувану вартість послуг не може обговорюватися до закінчення тендеру.
Джерело: Жіночий консорціум України 07 травня 2025