Жіночий консорціум України - це об’єднання, засноване жіночими громадськими організаціями, для забезпечення рівних прав і можливостей жінок і чоловіків та благополуччя дітей в Україні.

БІЛЬШЕ

Канада хоче "феменізувати" свої гроші

Новий уряд Канади підтримує ідею зображення на канадських грошових знаках видатних жінок.

Як передає кореспондент Укрінформу, про це під час брифінгу у Торонто повідомив міністр фінансів Канади Біл Морно.

«Банк Канади регулярно проводить консультації щодо людей та зображень, розміщених на наших банкнотах. Я би рішуче підтримував рекомендацію Банку Канади щодо зображення на банкноті видатної жінки чи жінок» - сказав Морно.

Нагадаємо: єдиною жінкою, зображеною на найсучаснішій серії канадських банкнот, є британська королева Єлизавета ІІ. Активісти феміністичного руху вважають це несправедливим, тим паче на старших банкнотах була зображена канадська «знаменита п’ятірка» - п’ять жінок, які на початку ХХ ст. боролися за гендерну рівність у Канаді. Онлайн-петиція, що закликає Банк Канади повернути жінок на грошові знаки, вже зібрала 65 тис. підписів.

 


Джерело: УКРІНФОРМ 14 сiчня 2016


Тегигендерна рівність,   гроші,   Канада,   феменізм

Додати коментар   Коментарi (0)

НАШІ ПРОЕКТИ

Права дівчини (витримки з Національного паралельного звіту з виконання Пекінської декларації та Платформи дій. 2019)

Звіт про дотримання прав дівчини.
 

Альтернативна доповідь по виконанню України конвенції щодо дискримінації жінок

 

Внутрішня політика Жіночого консорціуму України з захисту дітей

Жіночий консорціум України прагне забезпечити захист усіх дітей, з якими ми працюємо. Ми прагнемо просувати права дитини, включаючи участь дитини в питаннях, які стосуються її інтересів. Саме тому Жіночий консорціум України розробив внутрішню політику захисту дитини, аби впевнитись, що всі працівники та волонтери, які контактують з дітьми, не порушували їх прав.
 

Дослідження з питань гендерних аспектів насильства у школах України

Метою Дослідження з питань гендерних аспектів насильства у школах було з’ясування рівня розуміння, сприйняття дітьми та вчителями і вчительками гендерних проблем та, зокрема, ставлення до проблеми гендерного насильства у загальноосвітніх навчальних закладах.