Жіночий консорціум України - це об’єднання, засноване жіночими громадськими організаціями, для забезпечення рівних прав і можливостей жінок і чоловіків та благополуччя дітей в Україні.

БІЛЬШЕ

Число бізнес-леді в Китаї більше, ніж в середньому по світу

У Китаї число жінок-керівників великого бізнесу вищий, ніж в середньому на планеті.

Такі результати дослідження, проведеного міжнародною організацією Grant Thornton International, повідомляє Міжнародне радіо Китаю.

"Відсоток жінок-керівників великого бізнесу в Китаї вищий, ніж в середньому по світу. Жінки займають 38% серед старшого керівного складу корпорацій в Китаї, тоді як середній глобальний показник - 24%", - зазначила партнер Grant Thornton International Роуз Чжоу.

Вона пояснює це політикою обмеження народжуваності, коли єдина дитина в сім'ї - все одно, хлопчик це чи дівчинка - несе вантаж відповідальності за утримання сім'ї, що примушує її будувати кар'єру.

Крім того, в ході дослідження з'ясувалося, що представниці слабкої статі займають 21% в правліннях китайських компаній при середньосвітовому показнику в 17%.
 


Джерело: УКРІНФОРМ 26 березня 2014


ТегиКитай,   права жінок,   жінки у бізнесі

Додати коментар   Коментарi (0)

НАШІ ПРОЕКТИ

Альтернативна доповідь по виконанню України конвенції щодо дискримінації жінок

 

Права дівчини (витримки з Національного паралельного звіту з виконання Пекінської декларації та Платформи дій. 2019)

Звіт про дотримання прав дівчини.
 

Внутрішня політика Жіночого консорціуму України з захисту дітей

Жіночий консорціум України прагне забезпечити захист усіх дітей, з якими ми працюємо. Ми прагнемо просувати права дитини, включаючи участь дитини в питаннях, які стосуються її інтересів. Саме тому Жіночий консорціум України розробив внутрішню політику захисту дитини, аби впевнитись, що всі працівники та волонтери, які контактують з дітьми, не порушували їх прав.
 

Дослідження з питань гендерних аспектів насильства у школах України

Метою Дослідження з питань гендерних аспектів насильства у школах було з’ясування рівня розуміння, сприйняття дітьми та вчителями і вчительками гендерних проблем та, зокрема, ставлення до проблеми гендерного насильства у загальноосвітніх навчальних закладах.