Жіночий консорціум України - це об’єднання, засноване жіночими громадськими організаціями, для забезпечення рівних прав і можливостей жінок і чоловіків та благополуччя дітей в Україні.

БІЛЬШЕ

Закарпатські діти презентували свої екологічні проекти

29-30 березня у селі Кострино Великоберезнянського району на базі методичного центру «Красія» стали учнівські групи Червонівської та Кам’янецької шкіл Ужгородського р-ну, а також Осійської, Ільницької та Підгірнянскої шкіл Іршавського р-ну.

У рамках природоохоронної програми для дітей з сільської місцевості «Лідерство у природоохоронному русі», розробленої й впроваджуваної РМЕО «ЕКОСФЕРА» у Закарпатті, щовесни традиційно проводяться зустрічі та семінари учнівських груп. На цих зустрічах та семінарах учнівські групи під керівництвом своїх вчителів, які представляють сільські школи області, презентують результати своєї природоохоронної діяльності протягом року.

Цього року такий семінар відбувся 29-30 березня у с. Кострино Великоберезнянського району на базі методичного центру “Красія». Учасниками цьогорічного семінару стали учнівські групи Червонівської та Кам’янецької шкіл Ужгородського р-ну, а також Осійської, Ільницької та Підгірнянскої шкіл Іршавського р-ну. На семінарі учнівські групи презентували результати своїх локальних природоохоронних проектів, спрямованих на дослідження та оздоровлення річок і меліоративних каналів, які протікають поблизу їхніх сіл, охорону лісів та вивчення родючості ґрунтів; на просвітницькі та інформаційні кампанії у своїх селах; виготовлення соціальних відеороликів про необхідність збереження довкілля; підготовку просвітницьких природоохоронних матеріалів для молодших школярів. Також були презентовані результати моніторингу якості води та стану водних екосистем у межах сіл, де живуть діти, здійсненого біоіндикаційним методом. Ці дослідження учнівські групи разом зі своїми вчителями проводять протягом чотирьох років. З учнівськими групами та їхніми керівниками методологічно та консультаційно працюють експерти й тренери РМЕО «ЕКОСФЕРА».

Програма семінару була дуже насиченою: після презентації реалізованих локальних проектів були обговорені ідеї нових заходів, важливих для покращення стану довкілля у населених пунктах, де живуть діти. У програмі семінару були також екологічні ігри, квести, конкурси. Школярі мали можливість спілкуватися, отримати новий досвід та відпочити.

Для якісного інформування місцевих громад Закарпаття про екологічний стан річок, які систематично досліджують моніторингові учнівські групи, а також публікації важливих просвітницьких матеріалів з питань охорони довкілля, було вирішено створити щомісячний електронний бюлетень.

РМЕО «ЕКОСФЕРА» заохочує молодих людей розвиватись у напрямку екологічної педагогіки й запрошує до участі у Міжнародній Літній Школі на цю тему, яка відбудеться у м. Ганновер (Німеччина). Деталі про цю подію та критерії відбору можна знайти на сторінці організації http://www.ekosphera.org/Novini/01-2014-01.html. Для забезпечення ґендерної рівності перевага буде надана юнакам.
 


Джерело: zaholovok.com.ua 02 квiтня 2014


Тегизахист прав дітей,   права дітей,   екологія

Додати коментар   Коментарi (0)

НАШІ ПРОЕКТИ

Права дівчини (витримки з Національного паралельного звіту з виконання Пекінської декларації та Платформи дій. 2019)

Звіт про дотримання прав дівчини.
 

Внутрішня політика Жіночого консорціуму України з захисту дітей

Жіночий консорціум України прагне забезпечити захист усіх дітей, з якими ми працюємо. Ми прагнемо просувати права дитини, включаючи участь дитини в питаннях, які стосуються її інтересів. Саме тому Жіночий консорціум України розробив внутрішню політику захисту дитини, аби впевнитись, що всі працівники та волонтери, які контактують з дітьми, не порушували їх прав.
 

Альтернативна доповідь по виконанню України конвенції щодо дискримінації жінок

 

Дослідження з питань гендерних аспектів насильства у школах України

Метою Дослідження з питань гендерних аспектів насильства у школах було з’ясування рівня розуміння, сприйняття дітьми та вчителями і вчительками гендерних проблем та, зокрема, ставлення до проблеми гендерного насильства у загальноосвітніх навчальних закладах.