Жіночий консорціум України - це об’єднання, засноване жіночими громадськими організаціями, для забезпечення рівних прав і можливостей жінок і чоловіків та благополуччя дітей в Україні.

БІЛЬШЕ

Педіатр пояснила, чому діти хворіють у садочку

Батьки дошкільнят часто стикаються з тим, що коли дитина йде у дитячий садок, вона одразу ж починає багато і часто хворіти.

Однак за словами педіатра Людмили Сулими, це - зовсім не привід панікувати і ставити на відвідуванні установи хрест, пише Clutch.

"Уявіть, що дитина вела досить відокремлений спосіб життя. Тобто кількість вірусів і бактерій, що зустрічалися, у неї була мінімальна, тому що коло спілкування було мінімізованим. З того моменту, як дитина йде у садок, коло її спілкування значно розширюється. Відповідно, кожен малюк , який приходить у дитячий садок, приносить туди своє "коло спілкування", - пояснила лікар.

Педіатр наполягає: організм дитини має сформувати імунологічну пам'ять, яка в подальшому його від вірусів захищатиме.

"Я б сказала, що не водити дитину в садок - це неправильно, адже процес адаптації дуже важливий для кожного малюка. Але якщо він крім того, що хворіє часто, має складні й важкі форми, наприклад, бронхіти, задишка, постійні пневмонії або ларинготрахеїт , тобто постійні захворювання, які дійсно можуть викликати порушення дихання і ще важчі проблеми, тоді, звичайно, краще забрати його з дитячого садка на якийсь час для того, щоб він просто зміцнів", - зазначила Сулима.

Спеціаліст підкреслила - нічого страшного у процесі адаптації немає. А дорослі хворіють рідше саме тому, що свого часу теж його пройшли.

Як раніше повідомляв інформаційний портал "Знай.ua", смерть дитини в київській лікарні нажахала соцмережі.


Джерело: Знай 05 вересня 2017


Тегиправа дитини,   здоров'я дітей,   захист прав дитини

НАШІ ПРОЕКТИ

Ґендерний моніторинг парламентських виборів 2012 року

Аналітичний звіт «Ґендерний моніторинг парламентських виборів 2012 року» розкриває ґендерну складову виборів до Верховної Ради України 2012 року, а саме ґендерний компонент передвиборчих програм партій та їх списків, медіа-компонент виборчої кампанії 2012 року, ґендерний моніторинг кандидаток-мажоритарниць, ґендерний моніторинг зустрічей кандидатів із виборцями. Збірник містить висновки та рекомендації щодо посилення ролі й участі жінок у політичному житті.
 

Загальні висновки і рекомендації моніторингу дотримання прав дитини в приймальниках-розподільника (2013)

Загальні висновки та рекомендації за підсумками моніторингу дотримання прав дитини в приймальниках-розподільниках для дітей органів внутрішніх справ (2012-2013). Моніторинг був здійснений Коаліцією громадських організацій "Права дитини в Україні" за ініціативи Міністерства внутрішніх справ та підтримки Міжнародного фонду "Відродження" та Міжнародної організації Save the Children
 

В допомогу українським матерям, які знаходяться на окупованій території. Порівняльний аналіз українського та російського законодавства

Українки, які мають дітей та перебувають в окупованому Криму, зіштовхнулися з низкою складнощів, серед яких невизначеність в сфері соціального захисту. Фактично тепер їх життя регулюється нормами діючого законодавства Російської Федерації, яке досить суттєво відрізняється від українського. Експерти Української Гельсінської спілки підготували порівняльну таблицю норм українського та російського законодавства, в якій можна знайти відповіді на найбільш актуальні запитання, які стосуються видів допомоги матерям. Зокрема щодо наданні відпустки по догляду за дитиною, розміру матеріальної допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами, допомоги при народженні дитини тощо.
 

Навчально-методичний посібник «Організація роботи з розв’язання проблеми насильства в школі»

Навчально-методичний посібник створений для поширення інформації про можливості системної тренінгової роботи з дітьми, батьками та педагогами задля подолання насильства над дітьми в школі. Посібник стане в нагоді вчителям, соціальним педагогам, психологам та іншим спеціалістам, які працюють безпосередньо з дітьми. Система тренінгів, що представлена у посібнику, випробувана в 20 пілотних школах при роботі з педагогічними колективами.