Жіночий консорціум України - це об’єднання, засноване жіночими громадськими організаціями, для забезпечення рівних прав і можливостей жінок і чоловіків та благополуччя дітей в Україні.

БІЛЬШЕ

Із запровадженням НУШ, у дітей з'явився інтерес, вони хочуть ходити до школи

Як зі свідомості вчителів вичавити радянщину? Чи спрацювала система Нової української школи та що вона змінила? Який порядок вступу дітей у перший клас? На ці питання в ефірі програми "Ранковий формат" на Українському радіо відповідав Сергій Горбачов, директор спеціалізованої школи Івана Багряного №148 міста Києва з поглибленим вивченням української мови.

Ведучі:

Владислав Красніцький

Тетяна Дем’яненко

 

"Я проти того щоб щось "вичавлювати". Якщо у людини немає мотивації робити нормальну гуманну педагогіку, то це більше ні від кого не залежить. Тому треба багато вчитися і створювати умови. Вчителі, які пройшли перенавчання за програмою НУШ, пройшли онлайн-курси, зараз створюють дійсно нову школу. Найбільший гріх радянської школи — те, що до 5-7 класу бажання навчатися вбивалося. Навчання повинно бути цікавим, а з НУШ діти хочуть ходити до школи", — розповідає педагог.

Він дотримується думки, що школа — не місце для здобування особистого авторитету та престижу, тут основна задача вчителя — вчити.

"Коли вчитель говорить що йому треба подбати про свій авторитет, для мене це вже не вчитель. Справжній вчитель про авторитет не думає. Він просто відкрито працює з дітьми. Той хто поводиться природно, не бреше дітям, не бреше батькам, хто цікаво викладає, у того питання про авторитет не стоїть. Не треба робити якихось спеціальних рухів щоб відновити престиж учительської професії", — міркує директор школи.

Великою проблемої освіти Сергій Горбачов називає те, що вона залишається закритою — радянською.

Стосовно вибору школи радить звертати увагу більше на умови навчання у школі і репутацію. Вже другий рік право першочергового зарахування до школи мають діти, які проживають в зоні її обслуговування за місцем реєстрації. З огляду на це виникає питання, як потрапити до школи тим, хто зареєстрований в іншому місці?

"Я ще до запровадження цих норм брав до школи тих дітей, чий брати і сестри вчаться у нас, дітей співробітників. Також згідно постанови кабміну №684 від 13 вересня 2017 року вона врегульовує питання (п.8)".

У батьків можуть прийняти в якості підтверджуючих документів з місця проживання один з цих документів:

- паспорт з реєстрацією одного з батьків

- довідку з держреєстру

- довідку ВПО

- документ що засвідчує право власності на житло неподалік

- рішення суду про вселення

- документ що засвідчує право користування житлом — договір оренди, який має бути посвідчений нотаріально або органами місцевої влади,

- довідка про проходження військової служби.

Коли батьки приходять подавати заяви на вступ їхньої дитини до школи, вони повинні надати:

- документ підтвердження особи (паспорт)

- свідоцтво про народження дитини

- медичну довідку №086

- документ про підтвердження проживання

- заяву.


Джерело: nrcu.gov.ua 08 квiтня 2019


Тегиправа дитини,   освіта,   захист прав дитини

НАШІ ПРОЕКТИ

Внутрішня політика Жіночого консорціуму України з захисту дітей

Жіночий консорціум України прагне забезпечити захист усіх дітей, з якими ми працюємо. Ми прагнемо просувати права дитини, включаючи участь дитини в питаннях, які стосуються її інтересів. Саме тому Жіночий консорціум України розробив внутрішню політику захисту дитини, аби впевнитись, що всі працівники та волонтери, які контактують з дітьми, не порушували їх прав.
 

Гендерний Моніторинг Виборів Голів та Рад ОТГ за 2015-2017 рр.

Аналітичний звіт «Гендерний моніторинг виборів голів та рад ОТГ» розкриває кількісний і якісний аналіз гендерного виміру перших виборів до ОТГ, а саме: аналіз кількісного представництва жінок і чоловіків серед кандидатів у сільські, селищні та міські ради ОТГ, тенденції участі жінок у якості кандидаток до рад та голів ОТГ, гендерний склад рад ОТГ та обраних голів ОТГ, інтерв’ю з кандидатками 60 ОТГ на голів та у склад рад ОТГ. Збірник містить висновки та рекомендації щодо посилення ролі й участі жінок у політичному житті.
 

Альтернативна доповідь по виконанню України конвенції щодо дискримінації жінок

 

Дослідження Громадської Думки з Питань Участі Жінок у Політичних Процесах

Дане дослідження допомагає знайти відповіді на деякі з цих запитань та демонструє, що саме з приводу політичної участі жінок думають громадяни і громадянки, та які подальші кроки потрібно здійснити для того, щоб заявлена в Конституції України стаття 24 щодо надання жінкам і чоловікам рівних прав і можливостей була реалізована.