Жіночий консорціум України - це об’єднання, засноване жіночими громадськими організаціями, для забезпечення рівних прав і можливостей жінок і чоловіків та благополуччя дітей в Україні.

БІЛЬШЕ

Навіть 1 година планшета в день може зіпсувати вашу дитину

Смартфони і планшети викликають проблеми з психічним здоров'ям навіть у дворічних дітей. Причому для цього достатньо навіть однієї години в день. Вони стають більш неспокійними і депресивними, менш допитливими і нездатними виконувати звичайні завдання, повідомляє Daily Mail.

За даними дослідження, крім підлітків, також страждають діти у віці до 10 років. Сучасні діти витрачають майже п'ять годин на день на електронні пристрої. І батьки повинні більш жорстко контролювати час, проведений в мережі і за іграми.

Дослідники з Університету штату Сан-Дієго і Університету Джорджії кажуть, що час, витрачений на смартфони, є серйозною, але запобіжною причиною проблем психічного здоров'я.

«Половина проблем психічного здоров'я розвивається в підлітковому віці», - заявили професори Жан Венге і Кейт Кемпбелл. А дослідження професора Твенге, одне з найбільших у своєму роді, підтримує встановлену тимчасову шкалу Американської академії педіатрії - одна година в день для дітей у віці від двох до п'яти років. Аналогічна межа - не більше двох годин - повинна застосовуватися до дітей та підлітків шкільного віку.

Дослідники проаналізували дані, надані батьками понад 40 000 дітей у віці від 2 до 17 років для загальнонаціонального обстеження здоров'я в 2016 році.

Виявилося, що підлітки, які проводять більше семи годин в день біля екранів, в два рази частіше мали діагноз тривожності або депресії, ніж ті, хто провів всього годину.

Навіть помірне використання (4 години) пов'язано з більш низьким психологічним благополуччям, ніж одна година на день. Дошкільнята, або діти у віці п'яти років, регулярно сидять в гаджетах, в два рази частіше виходять з себе - і 46 відсотків з них не в змозі заспокоїтися, коли схвильовані. Серед 14-17-річних понад чотири з десяти (42,2%) користувачів гаджетів, які не робили уроки.

Приблизно один з одинадцяти (9%) 11-13-річних підлітків, які щодня проводили час за екранами, не цікавився вивченням нових речей.

Третина підлітків не читали книги в минулому році. Дослідники побоюються, що зниження рівня читання серед підлітків вплине на їх навчання в школі, так як їм не вистачає концентрації, щоб розуміти підручники.

І в грудні 2017 роки команда дослідників з Оксфордського університету виявила, що середня щоденна час за екранами гаджетів зросла від трьох до чотирьох годин і 45 хвилин.

Експерти попереджають, що «залежні» діти ризикують захворіти безсонням, ожирінням і стати жертвами кібер-знущань, втрачаючи при цьому цінні соціальні навички через відсутність особистого контакту.


Джерело: asn.in.ua 07 листопада 2018


Тегиправа дитини,   захист прав дитини,   гаджети

НАШІ ПРОЕКТИ

Буклет:види насильства та його попередження

Буклет для дітей шкільного віку, де описані види насильства та можливості його попередження.
 

Звіт про дотримання прав дитини в Україні "Голоси Дітей"

Цей звіт є результатом роботи експертів Коаліції НУО «Права дитини в Україні» та робочої групи дітей, що зібралися для того, аби дослідити та показати стан дотримання прав дитини в Україні з точки зору самих дітей. Дослідження важливе для розуміння проблем, з якими стикаються діти у повсякденному житті, та дає рекомендації щодо змін, необхідних для кращого забезпечення прав дитини.
 

Загальні висновки і рекомендації моніторингу дотримання прав дитини в приймальниках-розподільника (2013)

Загальні висновки та рекомендації за підсумками моніторингу дотримання прав дитини в приймальниках-розподільниках для дітей органів внутрішніх справ (2012-2013). Моніторинг був здійснений Коаліцією громадських організацій "Права дитини в Україні" за ініціативи Міністерства внутрішніх справ та підтримки Міжнародного фонду "Відродження" та Міжнародної організації Save the Children
 

Методичні рекомендації "Організація роботи з розв`язання проблеми насильства в загальноосвітньому навчальному закладі"

У методичних рекомендаціях описано підхід до подолання насильства через відповідне управління діяльністю загальноосвітнього навчального закладу, спрямоване на попередження насильства. Підхід було опрацьовано у чотирьох пілотних загальноосвітніх навчальних закладах України, співпраця з якими є продовженням багаторічної роботи Жіночого консорціуму України у напрямку попередження насильства над дітьми. Рекомендації стануть в нагоді директорам та директоркам,вчителям та вчителькам, соціальним педагогам та едагогиням, психологам та психологиням, та іншим спеціалістам та спеціалісткам, які працюють з загальноосвітніми навчальними закладами щодо попередження насильства щодо дітей.