Жіночий консорціум України - це об’єднання, засноване жіночими громадськими організаціями, для забезпечення рівних прав і можливостей жінок і чоловіків та благополуччя дітей в Україні.

БІЛЬШЕ

Як навчити дитину бути успішною

Щоб ваша дитина стала успішною в дорослому житті, можна вдаватись до різних способів і методів, що залежать, зокрема, від психотипу малюка, ваших педагогічних переконань чи здібностей і фінансових можливостей. Хтось вважає, що дитина має зростати в атмосфері абсолютної любові та вседозволеності, хтось упевнений, що лише заборонами та муштрою можна виховати сильну особистість, здатну всього досягти в житті.

Ми пропонуємо ознайомитись із методом, що, на нашу думку, має задовольнити і батьків, і дітей, адже хвалити й отримувати похвалу – надзвичайно приємно. Це – найдієвіший спосіб заохочення.

Доктор Керол Двек, займаючись дослідженнями у сфері мотивації розумового зростання, пропонує замість фіксованого мислення розвивати в дітях спонукальне.
Одним із найрезультативніших способів прищеплення спонукального мислення вона вважає похвалу. Проте науковець пропонує хвалити не розум дитини, а її здібності до навчання. Наприклад, замінити фразу «Який ти розумний!», що лише засвідчує об’єктивну (чи не зовсім) реальність, на спонукальну – «Ти дуже здібний і обов’язково зможеш це зробити».

Ось приклади фраз, що мотивуватимуть дитину і прищеплюватимуть їй прагнення до розвитку:

фіксоване мислення: “Ти зумів правильно прочитати це речення. Який ти розумний!”;
орієнтація на розвиток: “Ти зумів правильно прочитати це речення, бо ти навчився читати! Вітаю!”;
фіксоване мислення: “Ти так швидко впорався з цією головоломкою! Який ти розумний!”;
орієнтація на розвиток: “Вибач, що я забрав твій час на вирішення такої легкої головоломки. Давай я знайду для тебе складнішу, адже я знаю, що ти і з нею впораєшся”;
фіксоване мислення: “Ти виконав тест на 80 %. Давай перейдемо до наступного”;
орієнтація на розвиток: “Ти виконав тест на 80 %, отже, ти на правильному шляху. Якщо ти перевіриш неправильні відповіді і підкоригуєш свої знання, то завтра ти виконаєш всі завдання на 100 %. Я в цьому не сумніваюся”.
Погодимось, що на перший погляд різниця між цими фразами може здатися не дуже великою, але результат може бути несподіваним. Такий підхід підвищує самооцінку дитини і надає упевненість у тому, що є кілька шансів для вирішення тих чи інших завдань.

Це не просто теорія, вона базується на досвіді. У ході проведених досліджень Двек довела, що орієнтація на розвиток в навчанні відіграє велику роль. Разом зі своєю командою вона, проаналізувавши результати тестування, змогла визначити, хто з дітей вирішував завдання за допомогою фіксованого мислення, а хто орієнтувався на розвиток.

«Ми вивчили їхній менталітет і дізналися, що вже є діти з фіксованим інтелектом і діти, орієнтовані на пізнання і навчання. На початку навчального року семикласники приблизно з однаковим мисленням виконували контрольні роботи. Але вже до кінця першої чверті навчального року діти розділилися в підході до навчання. І цю розбіжність у мисленні можна було спостерігати й протягом наступних років: учні ставили перед собою різні завдання. Якщо для дітей із фіксованим мисленням головною метою було «мати вигляд розумника за будь-яку ціну», то для дітей, орієнтованих на розвиток мислення, головним правилом було «вчитися завжди і за будь-яку ціну».


Джерело: Педагогічна преса 08 листопада 2018


Тегиправа дитини,   виховання,   психологія дитини,   захист прав дитини

НАШІ ПРОЕКТИ

Внутрішня політика Жіночого консорціуму України з захисту дітей

Жіночий консорціум України прагне забезпечити захист усіх дітей, з якими ми працюємо. Ми прагнемо просувати права дитини, включаючи участь дитини в питаннях, які стосуються її інтересів. Саме тому Жіночий консорціум України розробив внутрішню політику захисту дитини, аби впевнитись, що всі працівники та волонтери, які контактують з дітьми, не порушували їх прав.
 

Альтернативна доповідь по виконанню України конвенції щодо дискримінації жінок

 

Дослідження Громадської Думки з Питань Участі Жінок у Політичних Процесах

Дане дослідження допомагає знайти відповіді на деякі з цих запитань та демонструє, що саме з приводу політичної участі жінок думають громадяни і громадянки, та які подальші кроки потрібно здійснити для того, щоб заявлена в Конституції України стаття 24 щодо надання жінкам і чоловікам рівних прав і можливостей була реалізована.
 

Гендерний Моніторинг Виборів Голів та Рад ОТГ за 2015-2017 рр.

Аналітичний звіт «Гендерний моніторинг виборів голів та рад ОТГ» розкриває кількісний і якісний аналіз гендерного виміру перших виборів до ОТГ, а саме: аналіз кількісного представництва жінок і чоловіків серед кандидатів у сільські, селищні та міські ради ОТГ, тенденції участі жінок у якості кандидаток до рад та голів ОТГ, гендерний склад рад ОТГ та обраних голів ОТГ, інтерв’ю з кандидатками 60 ОТГ на голів та у склад рад ОТГ. Збірник містить висновки та рекомендації щодо посилення ролі й участі жінок у політичному житті.